حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان خبر داد:

تعطیلی فعالیت کارگاه‌ها و خودروهای عمرانی فعال استان

تعطیلی فعالیت کارگاه‌ها و خودروهای عمرانی فعال استان

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: فعالیت کارگاه‌ها و خودروهای عمرانی فعال در سطح شهرهای استان خوزستان قبل از نوروز باید تعطیل شوند.

 به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی استانداری: محمد خانچی با تأکید بر تعطیلی فعالیت کارگاه‌های عمرانی فعال در سطح شهرهای استان خوزستان قبل از نوروز اظهار کرد: همچنین فعالیت خودروهای عمرانی از یک تاریخ مشخص باید ممنوع شود.

وی افزود: باید به‌گونه‌ای تلاش کنیم تا در روزهای پایانی سال، حادثه چندانی نداشته باشیم.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: در فروردین ۱۴۰۲ با وجود اینکه بالاترین میزان سفرها را داشتیم، اما با کاهش سوانح رانندگی روبه‌رو بودیم و این موضوع حاصل تلاش و جدیت همه دستگاه‌ها است.

خانچی عنوان کرد: امسال با توجه به هم‌زمانی ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان، نحوه سفرها تغییریافته است و مسافران بعد از افطار به تردد خود ادامه می‌دهند که این موارد نگران‌کننده بوده و باید تلاش خود را بیشتر کنیم تا شاهد حوادث تلخی نباشیم.

وی می‌گوید: هسته مرکزی شهر این روزها به دلیل خریدهای نوروزی شلوغ است، بنابراین انتظار داریم که برخی از اداره‌ها، ظرفیت پارکینگی خود را در اختیار مردم قرار دهند تا با مشکلی مواجه نشویم.

خانچی بیان کرد: باید شرایط را به‌گونه‌ای پیش برد که سفر خوب و ماندگاری در ذهن مسافران ایجاد شود.

وی با اشاره به رشد چشمگیر کاروان‌های راهیان نور نسبت به پارسال، گفت: با برنامه‌ریزی، نظارت و هماهنگی بین دستگاهی، حضور اردوهای راهیان نور بدون حادثه سپری شد.

خانچی افزود: در ایام نوروز همه نهادها باید وارد میدان شوند و فشار کار تنها روی پلیس و شهرداری نباشد.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از