حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
درتجمع بزرگ بسیجیان خوزستان؛

تفکر بسیجی، کشور را از خطرات دور می‌کند

تفکر بسیجی، کشور را از خطرات دور می‌کند

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت:اگر بر کشوری نوای دل‌نشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور خواهد شد و الا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.

به گزارش خبرنگارشبکه اطلاع رسانی«رهیاب»؛سردارحسن شاهوارپور گفت: بسیجیان استان همواره در همه حوادث در کنار مردم بوده و پیشتازند؛ در حوادث طبیعی و غیر طبیعی ایستاده اند تا خدمت کنند.

 وی افزود: بسیجیان در خدمت به روستاها و مناطق محروم، آماده خدمت گذاری هستند و از مقبولیت و محبوبیت بسیار بالایی در خوزستان برخوردارند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر«عج»خوزستان بیان کرد: ما امروز در اینجا جمع شده‌ایم تا آمادگی دوباره خود برای برای خدمت‌گذاری و مشارکت بیشتر در همه حوزه‌ها به مردم اعلام کنیم.

 شاهوارپور بسیج را «چشمه جوشان انقلاب» دانست و ادامه داد:امروز شجره طیبه بسیج، میراث جاوید، گرانبها و بی‌نظیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،همان فجر و چشمه جوشان و فیاض انقلاب اسلامی است که به‌سان معجزه‌ای بزرگ و همچون رودخانه‌ای پرخروش و دائمی در کران تا کران جهان اسلام به حرکت درآمده و اراده‌های خاموش و مردمان ظلم‌پذیر را بیدار و به حرکت در آورده است که علیه بیدادگری مستکبران و عوامل سرسپرده و وابسته آنان متحد می‌شوند.

 وی با بیان اینکه جذب، سازماندهی و حضور فعال بسیجیان در مأموریت ها چشمگیر است و در مساجد با حضور طلاب و روحانیون در حوزه حلقات صالحین اقدامات خوبی در حال انجام است، عنوان کرد: امروز بیش از ۲ هزار گروه جهادی برای خدمت گذاری به مناطق محروم وجود دارد؛ پزشکان، دانش آموزان، دانشجویان، عشایر و غیره در کنار یکدیگر هستند و پشت فرمان رهبری می ایستند.

 فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با یادآوری یاد و خاطره شهیدان بسیجی گفت: دلاور مردانی که ۸ سال دفاع مقدس در جبهه های نبرد حضور یافتند و مجاهدانه جنگیدند، مدافعان حرم و مدافعان سلامت گفت: بسیجیان همواره در کنار مردم و دیگر نیروهای انتظامی در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

 
پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از