حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
درگفتگو با «رهیاب» مطرح شد؛

تقاص جنایت کرمان به طور قطع گرفته می‌شود

تقاص جنایت کرمان به طور قطع گرفته می‌شود

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس گفت: هر آنکس که دستش به خون مردم بی‌گناه ایران در این حادثه ناگوار آلوده است بداند خیلی زود، تقاص خون کودکان و زنان و مردان بی‌گناه این حادثه را پس خواهد داد.

 سردار سرتیپ دوم پاسدار هادی مقدسی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی«رهیاب»؛اظهار کرد: شهید سلیمانی با سیره و سلوک بی نظیر خود مصداق فرمایش پیامبر رحمت (ص) بود که فرمودند: هر که از خدا بترسد، خداوند همه چیز را از او هراسان کند و هرکه از خدا نترسد، خداوند او را از همه چیز هراسان سازد.

وی با بیان اینکه امروز روز مواجهه جبهه حق و باطل است، افزود: صهیونیست‌ها نمونه‌ای از فرهنگ غربی و نمود بارز جبهه باطل هستند که بیمارستان‌های مملو از بیمار و زخمی را بمباران می‌کنند.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه اندیشه‌های باطلی که تصور می‌کردند با ترور شهید سلیمانی نام، راه و مکتب وی نیز خاموش می شود، گفت: دشمنان امروز شاهد هستند، همه ایران و جهان اسلام با تاسی به آموزه‌های عاشورایی و ولایی، منسجم تر از گذشته در راه مبارزه با ستم و استعمار زیاده خواهان عالم ایستاده اند.

سردار مقدسی با بیان اینکه حاج قاسم عطیه ای الهی برای ایران و نظام اسلامی بود، عنوان کرد: سردار مقاومت پس از دوران دفاع مقدس با اشرار مسلح منطقه سیستان و بلوچستان و کرمان مقابله کرد و به این اشرار که زمانی برای نیروهای مسلح خط و نشان می‌کشیدند امان داد و برای آنها اشتغال ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی امنیت مردم پایه را در کشور بنا کرد، ادامه داد: انتصاب سردار سلیمانی به سمت فرماندهی سپاه قدس در زمانی رقم خورد که آمریکا با حمله به افغانستان به دنبال تزریق ناامنی به کشور بود که این توطئه با درایت حاج قاسم خنثی شد.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان آن هم در روز سالگرد شهادت حاج قاسم نشان‌دهنده ترس دشمن از تک‌تک مردم ایران است،رژیم صهیونیستی، آمریکا، اسرائیل و هر آنکس که دستش به خون مردم بی‌گناه ایران در این حادثه ناگوار آلوده است، بداند وعده خدا حق است و خیلی زود، تقاص خون کودکان و زنان و مردان بی‌گناه این حادثه را پس خواهد داد.

 پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از