حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
تلاش‌های استقلال خوزستان برای جبران گل ناکام ماند
لیگ برتر فوتبال؛

تلاش‌های استقلال خوزستان برای جبران گل ناکام ماند

تیم استقلال خوزستان در ادامه بازی‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال جام خلیج‌فارس، شامگاه گذشته در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف سپاهان اصفهان رفت و با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کرد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی اداره ورزش جوانان خوزستان؛ در ادامه بازی‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال جام خلیج‌فارس، شامگاه گذشته  تیم استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان تیم سپاهان اصفهان بود. 

این دیدار که به‌عنوان یکی از مسابقات حساس و جذاب این هفته شناخته می‌شد، با حضور پرشور هواداران دو تیم برگزار شد و انتظار می‌رفت که هر دو تیم برای کسب پیروزی تلاش کنند. 

در این مسابقه که به داوری پیام حیدری برگزار شد، تیم سپاهان اصفهان در نیمه اول بازی با ارائه یک نمایش قدرتمند و هماهنگ، موفق شد در دقیقه ۴۱ توسط مهدی لیموچی به گل برسد. این گل باعث شد تا تیم سپاهان با روحیه‌ای بالا به رخت‌کن برود و استقلال خوزستان را تحت‌فشار قرار دهد. 

نیمه دوم بازی نیز با تلاش‌های مداوم استقلال خوزستان برای جبران گل خورده همراه بود. بازیکنان این تیم با تمام توان به سمت دروازه سپاهان حمله کردند، اما دفاع منسجم و سازمان‌یافته سپاهان مانع از ایجاد موقعیت‌های گل‌زنی برای میزبان شد. در دقایق پایانی بازی و در حالی که امیدها برای جبران گل از دست رفته در حال کاهش بود، تیم سپاهان در دقیقه ۹۴ صاحب یک پنالتی شد. این موقعیت می‌توانست نتیجه را برای سپاهان بهبود بخشد، اما احمد گوهری، دروازه‌بان استقلال خوزستان با واکنشی فوق‌العاده توپ را مهار کرد و مانع از افزایش گل‌های سپاهان شد.

این نتیجه باعث شد تا استقلال خوزستان با دست‌خالی زمین را ترک کند و سپاهان اصفهان با سه امتیاز ارزشمند به خانه بازگردد. در ادامه برنامه‌های لیگ برتر، آخرین بازی هفته هفتم فوتبال نیز برگزار خواهد شد که در آن تیم فولاد خوزستان از ساعت ۱۷ در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. این دیدار نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و انتظار می‌رود که هر دو تیم برای کسب پیروزی تلاش کنند تا جایگاه خود را در جدول لیگ بهبود بخشند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از