حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس ستاد انتخابات خوزستان مطرح کرد:

تمهیدات اجرای انتخابات در استان فراهم است

تمهیدات اجرای انتخابات در استان فراهم است

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: هماهنگی‌های کامل برای برگزاری باشکوه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در استان صورت گرفته است.

عبدالله افرازه شهاوند در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ ضمن تسلیت اربعین شهدای خدمت و شهدای هفتم تیر و همچنین گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: هماهنگی‌های کامل برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در استان صورت گرفته است.

وی با تأکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: تدارکات و زیرساخت فنی، پایداری برق، فیبر نوری و ملزومات لازم برای اجرای انتخابات در استان فراهم است.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: اقدامات لازم برای پشتیبانی از برخی فرمانداری‌ها صورت گرفته است و امیدواریم با حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم شاهد انتخاباتی باصلابت، حماسی و امن در سطح استان باشیم.

وی افزود: برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در استان ۳ هزار و ۴۳۸ شعبه اخذ رأی فراهم شده که از این تعداد ۲ هزار و ۵۴۱ شعبه ثابت و ۸۹۷ شعب سیار است.

شهاوند گفت: به‌منظور دریافت آراء مردم در مناطق صعب‌العبور، تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است به‌گونه‌ای که صندوق‌های اخذ رأی توسط بالگرد به این نقاط ارسال می‌شود.

وی افزود: به علت گرمای هوای خوزستان تمامی شعب اخذ رأی به سیستم‌های سرمایشی مجهز شده‌اند تا شرایط خوبی برای رأی‌دهندگان فراهم باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از