حالت تاریک
دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403
فرماندار آبادان در گفتگو با «رهیاب»؛

تنور داغ انتخابات در خوزستان روشن شد

فرماندار ویژه آبادان گفت: انتخابات نشانگر نظام مردم‌سالاری دینی و نماد جمهوری اسلامی است و حضور پرشور و حداکثری مردم در این صحنه مؤید این مطلب می‌باشد.

احسان عباس‌پور در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: امروز در برهه‌ای قرار داریم که مهم‌ترین کلیدواژه نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخابات است.

وی انتخابات را نشانگر نظام مردم‌سالاری دینی و نماد جمهوری اسلامی دانست و افزود: انتخابات یکی از اثرگذارترین مواردی است که توانست نقش مردمی‌بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی را، به دنیا بنمایاند و به آن‌ها نشان دهد که ایران اسلامی، قدرت خود را از حاکمیت مردم بر مردم می‌گیرد.

فرماندار ویژه آبادان گفت: مردم انتخاب خود را انجام می‌دهند و در چارچوب این انتخاب شیوه اداره حاکمیت به‌واسطه مردم شکل می‌گیرد و این همان اصلی است که حضرت امام خمینی رحمةالله‌علیه، در بدو ورود به دنبال آن بود.

عباس‌پور بیان کرد: با حسن‌نظر و اعتمادی که وزیر کشور به شهرستان آبادان داشتند، این شهر به‌عنوان یکی از چهار شهر مجری انتخابات تمام الکترونیک انتخاب شد که در دور اول انتخابات بدون نقص برگزار شد.

وی ادامه داد: از چهار نفر نامزد مجلس شورای اسلامی که به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند، دو نفر توسط مردم آبادان انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان آبادان به سه نفر خواهد رسید.

فرماندار ویژه آبادان مشارکت مردم در فرایند انتخابات را امری مهم برشمرد و عنوان کرد: حضور پرشور و حداکثری مردم در صحنه انتخابات باید به‌گونه‌ای باشد که خاری در چشم دشمن و مشت کوبنده‌ای بر سینه آنان باشد.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از