حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
محمدرضا علی‌پور خدادادی گفت؛

توزیع ۴۲۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز بین مددجویان خوزستان

توزیع ۴۲۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز بین مددجویان خوزستان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خوزستان: به مناسبت ایام رجب این نهاد با مشارکت خیران تاکنون در چند برنامه اقدام به تهیه و توزیع گوشت قرمز میان مددجویان کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی«رهیاب»؛ محمدرضا علی‌پور خدادادی گفت : با مشارکت مرکز نیکوکاری سمت خدا و همکاری برنامه تلویزیونی به سمت خدا تعداد ۴ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع شد.

علی‌پور خدادادی اظهار کرد: برنامه توزیع گوشت در بین خانواده‌های مددجو در راستای کمک به معیشت خانواده مددجویان کمیته امداد و با کمک خیران و نهاد‌های حمایتی انجام می‌گیرد.

وی تاکید کرد: روند حمایت معیشتی از مددجویان این نهاد تا پایان سال با همکاری و مشارکت نهاد‌ها و خیرین ادامه خواهد داشت و ما از مردم خیر و نیکوکار برای مشارکت در این امر نیکوکارانه دعوت می‌کنیم.

در سال جاری تاکنون ارزش نذوراتی که مردم خیر و نیکوکار خوزستان در مناسب‌های مختلف به ویژه عید قربان به کمیته امداد تحویل دادند، ۴۵ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به اینکه همه نذورات نقدی و غیر نقدی تحویل دام زنده یا گوشت قربانی در سراسر خوزستان طبق نیت خیران و نیازسنجی مددکاران توزیع می‌شود.

وی از همراهی و همیاری مردم در کمک به نیازمندان تقدیر و از خیران و مردم نیکوکار خوزستان برای پیوستن به این طرح خداپسندانه دعوت کرد و گفت: کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای دریافت کمک‌های مردمی در طرح پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از