حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مطرح کرد:

توسعه شهری اهواز با جدیت تداوم دارد

توسعه شهری اهواز با جدیت تداوم دارد

معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌ها و خدمات شهری در اهواز پیگیری می‌شود، گفت: توسعه حمل‌ونقل عمومی و خدمت‌رسانی به مردم اهواز و پاسخ به مطالبات شهروندان با جدیت تداوم خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ سید سجاد انوشه امروز پنج‌شنبه در آیین انعقاد قرارداد بازسازی ۲۱۴ اتوبوس شهری شهرداری اهواز و اتحادیه حمل‌ونقل کشور در اهواز اظهار کرد: همواره در حوزه‌های مختلف عملکرد شهرداری‌ها در طول سال مورد ارزیابی و بازدید قرار می‌گیرد و در دو سال اخیر شهرداری اهواز در بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی به شهروندان، عملکرد قابل‌قبولی داشته است.

 وی افزود: سال گذشته نیز مجموعه شهرداری اهواز در کنار مردم خوزستان در ایام اربعین حسینی اقدامات خوبی را برای خدمت‌رسانی به زائران در دستور کار داشت اما نیاز این مجموعه به ناوگان حمل‌ونقل عمومی بیش از سال‌های گذشته احساس شد.

 معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: شهرداری اهواز در حوزه‌های شهرسازی، اقتصادی و حمل‌ونقل تاکنون اقدامات مؤثری داشته و در حوزه شهری تغییرات به‌صورت محسوس مشاهده شد که نویدبخش پیشتازی مدیریت شهری در اهواز است.

 انوشه بیان کرد: اکنون علاوه بر برنامه‌ریزی برای بازسازی اتوبوس‌های شهری باتوجه‌به نیاز مردم اهواز به توسعه حمل‌ونقل عمومی، یک‌صد سهمیه جدید در حوزه تاکسی‌رانی برای نوسازی برای این کلان‌شهر در نظر می‌گیریم.
در ادامه مرتضی ضامنی اظهار کرد: در حوزه حمل‌ونقل شهرداری اهواز تیم خوب و منسجمی فعالیت دارد که عملکرد این مجموعه شایسته تقدیر است.

وی افزود: اکنون اراده خوبی برای تحول در حوزه حمل‌ونقل شهری اهواز وجود دارد و این اراده باعث ایجاد انگیزه فراوانی در حوزه قطار شهری، اتوبوس‌رانی، تاکسیرانی و پایانه‌های مسافری برای ارائه خدمات باکیفیت‌تر به مردم شده است.

 مدیرعامل اتحادیه حمل‌ونقل مسافر شهری کشور گفت: اگر این انگیزه و روحیه خدمت تداوم داشته باشد، ما نیز هم پای شهرداری اهواز برای بازسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی و توسعه این بخش هم‌قدم خواهیم بود.

 ضامنی بیان کرد: سازمان شهرداری‌های کشور در گام اول، جمع‌آوری قبرستان‌های اتوبوس در استان‌ها را در دستور کار قرار داده است و دیگر خبری از اتوبوس‌های فرسوده در شهرها به‌خصوص در اهواز نخواهد بود.

 وی ادامه داد: ۲۰۰ اتوبوس فرسوده در اهواز سال‌ها در پارکینگ بودند؛ اما اکنون این ناوگان به‌زودی با کیفیت مطلوب به چرخه حمل‌ونقل شهرداری اهواز باز می‌گردند.

مدیرعامل اتحادیه حمل‌ونقل مسافر شهری کشور عنوان کرد: همچنین اگر ظرف مدت زمان مشخص نوسازی یک‌صد تاکسی به‌خوبی انجام شد، در مرحله دوم نیز یک‌صد تاکسی دیگر در اهواز نوسازی خواهد شد.

 ضامنی گفت: بی‌شک هرچه برای خدمت به اهواز و خوزستان تلاش کنیم، نمی‌توانیم رشادت‌های این مردم شریف در دوران دفاع مقدس را جبران کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از