حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403

تیراندازی‌های رعب آور شبانه در اهواز

تیراندازی‌های رعب آور شبانه در اهواز

چرا با وجود وقوع حوادث خونبار ناشی از این اقدام و برخورد عوامل امنیتی و انتظامی همچنان شاهد افزایش این معضل در سطح جامعه هستیم.

به گزارش خبرنگار «شبکه اطلاع رسانی رهیاب»؛ از اهواز تیراندازی‌های مکرر با اسلحه های جنگی و شکاری در ساعاتی از شب و حتی روز در برخی از مناطق اهواز نگرانی مردم این مناطق را به دلیل احساس ناامنی دوچندان کرده است. 

احساس ناامنی ایجاد شده ناشی از تیراندازی‌های بعضاً بی هدف در مناطق شهری و روستایی این مناطق فکر، ذهن و روح افراد را درگیر کرده و این پرسش را موجب شده که چرا با وجود وقوع حوادث خونبار ناشی از این اقدام و برخورد عوامل امنیتی و انتظامی همچنان شاهد افزایش این معضل در سطح جامعه هستیم.

مسئولین پلیس آگاهی استان پس از کشته شدن افراد در مراسمات و درگیری‌های مسلحانه بر اثر تیراندازی می‌گویند: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار می‌گیرد.آقایان مسئول نمی‌شود قبل از آنکه افرادی جان خود را از دست بدهند این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهید و چرایی نگهداری سلاح گرم در اکثر خانه‌های برخی مناطق عرب نشین را جویا شوید؟


نمی‌شود قبل از حوادث تلخ تدبیری برای تفنگ‌های بدون مجوز کنید؟ اینجا سوریه و عراق نیست؛ تا چه زمانی ساکنین این مناطق دچار سلب آرامش و امنیت شوند؟!

یکی از ساکنین منطقه حصیر آباد در گفتگو با خبرنگار رهیاب می‌گوید: گاهی اوقات نیمه‌های شب با صداهای رعب‌آور تیر و تفنگ از خواب می‌پریم و همانند جنگ‌زده‌ها نمی‌دانیم باید چه‌کنیم!

دیگر ساکنین این منطقه می گویند: تیراندازی‌های شبانه که اکثرا بر اثر اختلاف میان اقوام و همسایه‌های این منطقه است در حصیرآباد امری بسیار عادی است و اکثر افراد ساکن در این منطقه حداقل یک اسلحه در خانه‌هایشان دارند!

طبق گفته‌های محلی پس از هربار تیراندازی این موضوع به کلانتری گزارش داده می‌شود،با وجود اقدام پلیس برای برخورد با عوامل این تیراندازی در پی تماس تعدادی از اهالی محل، ولی عوامل این اقدام دستگیر و مجازات نشدند.

پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از