حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
تیراندازی در آیین‌ها ۳۹ درصد کاهش‌یافته است
فرمانده انتظامی آبادان:

تیراندازی در آیین‌ها ۳۹ درصد کاهش‌یافته است

فرمانده انتظامی آبادان در خصوص کاهش تیراندازی در آیین‌های جشن و عزاداری، همکاری شیوخ و بزرگان طوایف و عشایر را ضروری دانست و گفت: تیراندازی در این آیین‌ها در این شهرستان بیش از ۳۹ درصد کاهش‌یافته است.

 به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ کیومرث کشوری چهارشنبه در دیدار همایش سران، شیوخ طوایف و معتمدین عشایر به مناسبت هفته انتظامی در ستاد انتظامی شهرستان آبادان اظهار کرد: سران شیوخ و اعضای انجمن صلح و سازش جنوب غرب خوزستان نقش مهمی در کاهش تیراندازی در شهرستان دارند.

 وی حفظ امنیت و آرامش خاطر مردم را مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران انتظامی دانست و افزود: تلاش‌های نیروی انتظامی برای مردم آبادان محسوس و ملموس است.

 فرمانده انتظامی آبادان گفت: تعامل و همکاری عشایر همیشه در صحنه، به‌ویژه معتمدان محلی با پلیس می‌تواند بسیاری از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و حتی تیراندازی را برطرف کند.

 وی بیان کرد: سران عشایر در جهت حفظ امنیت و آرامش مردم و اجرای عدالت اجتماعی و نیز ممانعت از تیراندازی در مناسبت‌های مختلف نقش اساسی و مهمی دارد به‌گونه‌ای که خوشبختانه شاهد کاهش تیراندازی در آیین‌های جشن و عزاداری هستیم.

 فرمانده انتظامی آبادان ادامه داد: بدون شک کاهش تیراندازی در مناسبت‌ها نیاز به فرهنگ‌سازی دارد و در این بین شیوخ، سران طوایف و عشایر می‌توانند نقش تأثیرگذاری داشته باشند.

 در این دیدار سران شیوخ و اعضای انجمن صلح و سازش جنوب غرب خوزستان هفته فراجا را به فرمانده و مجموعه پلیس این شهرستان تبریک گفتند.

هفته دوم مهرماه به‌عنوان هفته نیروی انتظامی نام‌گذاری شده است.

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از