حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403

تیم‌های مدیریت بحران در اهواز فعال هستند

تیم‌های مدیریت بحران در اهواز فعال هستند

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: تیم‌های رصد به صورت مستمر مشغول پایش هستند تا در صورت وقوع هر گونه مشکل ناشی از بارندگی آن را برطرف کنند.

به گزارش «رهیاب»؛سالهاست باران در اهواز موجب آبگرفتگی شدید برخی مناطق و معابر می‌شود و زندگی مردم را مختل می‌کند هر چند اقداماتی در این خصوص انجام شده ولی هنوز تا نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد آبگرفتگی اهواز در حالی هرسال رخ می‌دهد که سال‌هاست مسوولین و مدیران متولی قول رفع این مشکل را می‌دهند.

مرتضی شرف‌الدین‌شیرازی درباره بارندگی امروز درجمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از شروع بارندگی ازعصر امروز مشکل خاصی ایجاد نشده است و با توجه به نشست‌های هماهنگی مختلف در ماه‌های اخیر و پیش‌بینی لازم برای نقاط بحرانی، مساله حادی وجود نداشت.

وی با اشاره به ریزش و شکستگی لوله در برخی نقاط پس از باران در شهر اهواز گفت: در برخی نقاط با وقوع حوادثی همچون شکستگی لوله، غافلگیر شدیم که بلافاصله با همکار شهرداری، شرکت آبفا استان و فرمانداری اهواز این مشکلات نیز برطرف شد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان افزود: مانده آب طولانی تا این لحظه وجود نداشته و اگر آبگرفتگی به وقوع پیوسته به صورت مقطعی بوده است.

وی از برگزاری نشست شبانگاهی با حضور شهرداران مناطق مختلف اهواز، مدیران مناطق مختلف شرکت آب و فاضلاب استان و فرمانداری به منظور بررسی کامل وضعیت، آسیب‌شناسی و جمع بندی خبر داد و گفت: این نشست به منظور افزایش سطح آمادگی در شهر است.

شیرازی با اشاره به این که براساس گزارش هواشناسی در اوایل صبح امروز پیش بینی بارندگی بیشتری شده است گفت: چهار تیم مدیریت بحران در شهر اهواز مشغول رصد شرایط هستند.

به گفته مدیر کل هواشناسی خوزستان فعالیت بارشی که از اوایل وقت امروز در استان آغاز شده تا اواسط روز جمعه تداوم دارد.

پایان پیام/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از