حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس هیات‌نظارت بر انتخابات‌خوزستان خبرداد:

ثبت الکترونیکی اعتراض نامزدهای‌ تاییدصلاحیت‌نشده انتخابات

ثبت الکترونیکی اعتراض نامزدهای‌ تاییدصلاحیت‌نشده انتخابات

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان گفت: نامزدهایی که از سوی هیات‌های اجرایی صلاحیت آنان احراز و تایید نشده است می‌توانند به صورت غیرحضوری اعتراض خود را ثبت نمایند.

ابوالحسن معماری در گفتگو با خبرنگاران، گفت: از روز یکشنبه ۲۱دی‌ماه زمان اعتراض نامزدها که از سوی هیات‌های اجرایی صلاحیت آنان تایید با احراز نشده است آغاز شده‌ است.

وی با اشاره به اینکه زمان این اعتراض به مدت چهار روز است، افزود: این نامزدها می‌توانند از طربق نشانی :  keshvar.moi.ir، قسمت میز خدمت شورای نگهبان اعتراض خود را  ثبت نمایند.

رئیس هیات نظارت برانتخابات خوزستان ادامه داد: ثبت اعتراض به عدم تایید و احرازصلاحیت فقط به صورت غیرحضوری انجام و شماره تلفن ۰۶۱۳۳۳۸۹۱۶۰ از ساعت ۸ تا ۱۸ پاسخگوی نامزدها می‌باشد.

معماری افزود: در روز‌های آینده نیز از تمامی نامزدها که صلاحیت آن‌ها تایید و یا احراز نشده است به هیات نظارت استان دعوت تا مستندات و صحبت‌های خود را ارائه نمایند.

وی اظهارکرد: در روز‌های ۱۵ تا ۱۶ دی‌ماه تایید صلاحیت تمامی نامزدها حتی افرادی که از سوی هیات‌های اجرایی تایید شده‌اند پس بررسی از سوی هیات‌مرکزی انتخابات اعلام می‌شود.

پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از