حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
شمارش معکوس برای نابودی اسراییل؛

جبهه‌های مقاومت در انتظار فرمان رهبر شیعیان

جبهه‌های مقاومت در انتظار فرمان رهبر شیعیان

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس خوزستان گفت: تمام جبهه‌های مقاومت ازیمن تا حزب الله، حشد الشعبی و میلیون‌ها نفر برای آزادسازی فلسطین جهو نابودی اسرائیل در انتظار فرمان رهبر شیعیان ان هستند.

  سردارعبدالرضا مراد حاجتی درگفتگوی تفصیلی باخبرنگار رهیاب پیرامون طوفان الاقصی‌ و گشایش درهای فرج به روی امت اسلامی اظهار کرد: آزادی قدس شریف وفلسطین، مهمترین موضوع درعرصه جهان اسلام و شاخص ارتباط ما با تمام دولت‌ها است که با وحدت میان امت اسلامی ان شاء الله رقم خواهد خورد.

 

 وی با بیان اینکه تنها گزینه برای همه مجاهدین در سرزمین اشغالی و جهان اسلام، گزینه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است، افزود:ما در سالیان متمادی مشاهده کردیم که مردم فلسطین در برابر جنایت های اسراییل غاصب با سنگ از خود دفاع می‌کردند و این نوع مقاومت درغزه زبانزد خاص وعام بود حالا سازمانی به نام حماس چند روز است که رژیم صهیونیستی را به خاک ذلت نشانده و همه کاسه چه‌کنم به دست گرفته‌اند که هم دوست و هم دشمن می‌گوید چه شد و این حادثه چه بود!

 

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به تبیین ماهیت نبرد اخیر فلسطین و جبهه مقاومت پرداخت و گفت: انجام عملیات طوفان الاقصی این پیام را کاملا آشکار کرده است علاوه بر اینکه توانسته حقانیت مردم فلسطین، غزه و همه مناطق فلسطین را به اثبات برساند بلکه نشان می‌دهد که آنها ۷۵ سال بعد از اشغالگری رژیم صهیونیستی حق خود را فراموش نکرده‌اند و اصالت وجودی‌شان در سرزمین فلسطین غیرقابل انکار از تاریخ منطقه است.

 

مراد حاجتی بیان کرد: وای به روزی که جهان عرب و جهان اسلام دست به دست هم دهند و از امکانات اقتصادی، نظامی، تبلیغاتی، اجتماعی و پتانسیل‌های بشری استفاده کنند؛ چیزی که حضرت امام فرمودند: هر کس یک سطل آب به سمت اسرائیل بریزد غرق می‌شود. حدود دو میلیارد مسلمان در جهان داریم؛ چرا همه خواب‌اند؟ اینکه یک سازمان اینگونه یکی از مهمترین ارتش‌های دنیا را زمین گیر کرده است نشان از زوال و فروپاشی ندارد؟ قطعا دارد و غیر قابل انکار است.

 

وی ادامه داد: امروز اوج شست‌وشوی مغزی، جنگ ادراکی و جنگ رسانه‌ای است و به تعبیر حضرت آقا، باید با جهاد تبیین این جنگ خنثی شود. جهاد تبیین فضایی برای کل عالم بشریت بود و فقط برای یک منطقه و ایران نبود. هر کس می‌تواند ندای حق و حقانیت و مظلومیت مردم فلسطین و مردم منطقه را که در نتیجه خودکامگی، ماجراجویی، سلطه‌گری و هژمون آمریکای تروریستی رنج می‌برند به گوش جهان برساند. باید با جهاد تبیین این افکار محقق شوند و هر کدام از علما و فرهیختگان در کشور خودشان سفیری شوند و روشنگری و جهاد تبیین کنند که این امر در حال رخ دادن است.

 

حاجتی با بیان اینکه همه گروه‌هایی که در این عرصه مجاهدت کرده‌اند و رژیم صهیونیستی را به شکست رساندند، ادامه داد: تمام جبهه‌های مقاومت ازیمن تا حزب الله، حشد الشعبی و میلیون‌ها نفربرای آزادسازی فلسطین و نابودی اسرائیل در انتظار فرمان رهبر شیعیان جهان هستند.

 

وی عنوان کرد: دشمن با اتهام هلال شیعی یک جنگ رسانه‌ای تمام‌عیارعلیه انقلاب را ایجاد کرد تا انقلاب نتواند دست‌وپای فعالی داشته باشد درحالی که همین امروز بیشترین، عمیق‌ترین و قوی‌ترین پایگاه را نسبت‌ به اسلام‌های بدلی، دارد.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع‌مقدس اضافه کرد: جوامع اسلامی از انقلاب بوی اخلاص و صداقت استشمام می‌کنند؛ چون رهبران این جبهه، یعنی امام و مقام معظم رهبری اثبات کرده‌اند که اهل دنیا و دنیاطلب نیستند. در مقابل این جبهه، جریان بدلی موجود در برخی از کشورهای منطقه است که اکثر سیاسیون و علمای دینی‌شان، اهل دنیا و سرمایه‌دار هستند. چهره‌های معروف حکومتی و سیاسی آن‌ها، که گاهی در رسانه‌هایشان هم اسمشان برده می‌شود، با آن کاخ‌ها و سرمایه‌های کذایی‌شان، از بزرگ‌ترین سرمایه‌داران دنیا به‌شمار می‌آیند.

 

وی ادامه داد: ضمن اینکه جریان انقلاب اسلامی یک جریان مقاوم در برابر دشمن و توطئه‌های آن‌ها است. در حقیقت ما سهمگین‌ترین و طولانی‌ترین جنگ‌مان با دشمن «جنگ اراده‌ها» است. خواستند اراده‌ این انقلاب را با توطئه‌های داخلی اول انقلاب، جنگ هشت‌ساله، تحریم‌های اقتصادی، تهاجم فرهنگی، تحریک نیروهای منحرف داخلی، فتنه و ابزارهای مختلف از بین ببرند، اما نه‌ تنها زانوی این ملت در برابر این همه فشار خم نشد، بلکه هرچه گذشت، مستحکم‌تر شد.

 

 حاجتی با بیان اینکه خداوندعزت داد ودشمنان انقلاب اسلامی هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند، گفت: بنابراین بر وفق همه‌ مذاهب اسلامی، این نظام، نظام مشروعی است. منتها اجازه نمی‌دهند که ما خوب قانون اساسی ایران را تبیین کنیم، والا هرکجا آن را تبیین کنیم، همه به‌اتفاق بدون اینکه بتوانند مناقشه‌ای کنند، اقرار می‌کنند که این نظام، نظامی منطبق بر همه‌ مبانی دینی است.

 

سردار مراد حاجتی در محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب و شیطانی صهیونیستی، افزود: حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی و شهادت کودکان و زنان و مردم بی گناه غزه حادثه‌ای دلخراش است و ما را به یاد دفاع مقدس می‌اندازد که امریکا پشت جبهه‌ها را مورد هدف قرار می‌داد.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: افزایش حمله‌ها که منجر به افزایش قربانیان فلسطین می‌شود هیچ‌گاه در تاریخ فلسطین منجر به تسلیم مردم فلسطین نشده و اصرار این مردم بیشتر بر ایستادگی، مقاومت، ثبات و ماندن در سرزمینشان است. در این مرحله اخیر هم این انتظار می‌رود که مردم فلسطین همواره از زیر خاکستر جنگ‌ها و تخریب خانه‌ها برخواهند خاست و به مقاومت خود ادامه خواهند داد.

 

حاجتی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تا کنون ادعا می‌کرد که دارای قوی‌ترین سامانه‌های اطلاعاتی، امنیتی و حفاظتی است که در سطح منطقه و بیشتر مناطق جهان قابل مقایسه و قابل شکست و نفوذ نمی باشد، عنوان کرد: همه شاهد بودند نیروهای اندکی از فلسطینیان درغزه که دسترسی‌شان به تکنولوژی‌ها، امکانات و تجهیزات پیشرفته بسیار کم است، توانستند از خطوط حفاظتی و امنیتی این رژیم عبور کنند و ضربه‌های سنگینی بر نیروهای نظامی و انتظامی این رژیم وارد کنند، این یک شکست حیثیتی بود برای اعتباری که رژیم صهیونیستی سال‌ها مدعی آن بود. از ۵۰ سال پیش تاکنون چنین ضربه و چنین نفوذی از سوی اعراب یا سایر کشورها در این رژیم پدید نیامده و لذا یک شکست تاریخی محسوب می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ملتی که خون بدهد پیروز است، افزود: شکست اسرائیل نزدیک است و از ۲۵ سال هم نزدیک‌تر شده است.

 

سردار حاجتی به حکم جهاد فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: وای به حال آمریکا که فرمانده کل قوا، حضرت آیت الله خامنه‌ای حکم جهاد بدهد، آنگاه خواهند دید مسلمانان چگونه این نطفه ناپاک را از روی زمین به قعر جهنم خواهند انداخت.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس خوزستان بیان کرد: رژیم صهیونیستی همه توانش به کودکان رسیده است، اگر مرد هستند زمینی بجنگند، اگر مقام معظم رهبری اجازه بدهند این رژیم فاسد و غاصب صهیونیستی را به درک واصل می‌کنیم.

 

وی گفت: با این اتحاد منطقه جایی برای آمریکا و شیطنت‌های رژیم صهیونیستی، جنگ‌های نیابتی و تاسیس گروه‌های تروریستی نخواهد بود و حرکت مردم به سمت آزادسازی قدس شریف می‌رود؛ البته این فرآیند در حال رخ دادن است.

 

پایان پیام/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از