حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
امام‌جمعه دزفول:

جبهه مقاومت برای نابودی اسرائیل راسخ‌تر می‌شود

جبهه مقاومت برای نابودی اسرائیل راسخ‌تر می‌شود

امام‌جمعه دزفول گفت: این جنایت، جبهه مقاومت را مقهور نمی‌کند؛ بلکه موجب می‌شود جبهه مقاومت متحدتر و پررنگ‌تر از همیشه تا نابودی اسرائیل غاصب راست قامت در میدان جهاد و شهادت ایستادگی کند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام مسعود بهرام‌پور عصر چهارشنبه در سخنرانی پایانی تظاهرات مردم دزفول در محکومیت جنایت شهید اسماعیل هنیه با بیان اینکه دفاع از فلسطین دفاع از ارزش‌های انسانی است، اظهار کرد: ترور شهید اسماعیل هنیه نه تنها مربوط به ایران و جهان اسلام بلکه مربوط به جهان بشریت است.

 وی با یادآوری جنایت‌های بی‌شمار رژیم غاصب صهیونیستی ادامه افزود: رژیم جنایت‌کار صهیونیستی و حامیان جنایت‌کار آن در حال از بین بردن انسانیت و ارزش‌های انسانی در جامعه بشری هستند.

 امام‌جمعه دزفول، ترور شهید اسماعیل هنیه را جنایتی بزرگ دانست و گفت: هدف رژیم جنایت‌کار صهیونیستی از این ترور، آن هم در ایران اسلامی، ایجاد شکاف میان مردم ایران و فلسطین و تفرقه در جبهه مقاومت است.

 وی ایجاد شکاف در جبهه مقاومت را خیالی خام دانست و افزود: اسرائیل غاصب و نتانیاهوی جنایت‌کار بداند که این جنایت، جبهه مقاومت را مقهور نمی‌کند؛ بلکه موجب می‌شود جبهه مقاومت متحدتر و پررنگ‌تر از همیشه تا نابودی اسرائیل غاصب راست قامت در میدان جهاد و شهادت ایستادگی کند.

 حجت‌الاسلام بهرام‌پور گفت: اسرائیل نه تنها رژیمی غاصب و جنایت‌کار بلکه پرورش‌دهنده باندهای تبهکار و جنایت‌پیشه برای به خاک و خون کشیدن مردم در دنیا است.

 وی افزود: فرماندهان شهادت‌طلب جبهه مقاومت با این ترورها و شهادت‌ها نه تنها ترسی در دل نخواهند داشت؛ بلکه اراده آنها در نابودی اسرائیل راسخ‌تر می‌شود.

 امام‌جمعه دزفول ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران را اهانت به ملت و دولت ایران اسلامی دانست و تأکید کرد: نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی و گروه‌های مقاومت از این پس هیچ محدودیتی برای زدن اهداف راهبردی اسرائیل نخواهند داشت.

 مردم مقاوم دزفول عصر چهارشنبه از میدان امام خمینی (ره) تا آستان متبرک سبزقبا (ع) این شهر تظاهرات کردند و با سردادن شعارهایی مانند «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم، آماده» و «اسرائیل جنایت می‌کند، آمریکا حمایت می‌کند» خشم و انزجار خود از این اقدام ددمنشانه رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

 همچنین مردم شوش نیز در پی شهادت «اسماعیل هنیه» و محکومیت جنایات اسرائیل در آستان مقدس دانیال نبی (ع) تجمع کردند. در این تجمع، مردم و مسئولین شهرستان شوش با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا»، اعتراض خود را به سیاست‌های دوگانه و سکوت مدعیان حقوق بشر در غرب نسبت به شهادت اسماعیل هنیه اعلام کردند.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از