حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
وصیت شهیدی از مسجد سلیمان؛

جلسه قرآن را حتما بپا داريد

جلسه قرآن را حتما بپا داريد

شهيد هوشنگ الهی در وصیت‌نامه خود نوشته است:اميدوارم تمامی شما برادران و دوستانم راه شهداء را ادامه دهيد و هميشه در جلسه قرآن مسجد شركت كنيد و خود را بسازيد و در خط اسلام حركت كنيد

به گزارش« رهیاب »،شهید هوشنگ الهی از رزمندگان دفاع مقدس است که در عملیات والفجر مقدماتی از ناحیه‌ی پا مجروح و به اسارت نیروهای دشمن در می آید. وی در دوران اسارت همچنان به مبارزات خود ادامه می دهد و بعد از شش سال اسارت به خاطر عدم تمکین از دستورات فرماندهان بعثی با سربلندی در اردوگاه موصل ۴ عراق به درجه‌ی رفیع شهادت  می رسد و پیکر مطهرش پس از چهارده سال به وطن بازگشت و در میان غم و اندوه همرزمان و همشهریانش در گلزار شهدای نفتون به خاک سپرده شد.

 

این شهید در وصیت نامه اش نوشته است:

سلام بر رهبرم پيامبراسلام(ص)، سلام به مولايم علے (ع)، سلام بر ديگر امامان شيعه ام، سلام بر ديگر بزرگ مردان مؤمن تاريخ، سلام بر امامم، مقتدايم، روحم و روانم خمينی كبير، او كه ما را از ظلمت رهانيد و به دنيای نور و توحيد آورد، درود بر شهدای پاک باز اسلام، سلام و درود بر ملّت قهرمان ايران و سلام و درود بر دوستان مؤمن و خالصم و باز سلامی و درودی گرم از قلبم بر پدرو مادر و خانواده عزيز و گراميم.

 

و حالا نصيحتی چند به ملّت قهرمان ايران

از شما تقاضا دارم كه هميشه پيرو رهبری و ولايت فقيه باشيد و هيچگاه پشت به روحانيّت نكنيد و از شما درخواست می كنم كه كارهايتان بر اساس اسلام باشد.

 

 شما ای پدر و مادر عزيزم؛ از شما تقاضامندم كه مرا ببخشيد و اين را بدانيد كه اگر من شهيد شدم خودم اين راه را با ميل خودم انتخاب كرده ام و خواهش می كنم از شما كه اين شهادت مرا به كسی يا بسيجی يا مسئولی ربط ندهيد و خدای نخواسته به كسی ناسزا و نفرين نكنيد كه من خودم و با اراده و ميل خودم به جبهه رفتم ، چون كه می دانستم راه شهداء را ادامه می دهم و راه سرخ حسين را.

 

از مادرم كه سالهای طولانی زحمت كشيد و مرا بزرگ كرد و چه رنجها در اين بين نديد، تشكر ميكنم  و اميدوارم كه اي مادر مهربانم در رفتن من ناراحت و غمگين نباشيد كه اگر من شهيد شدم پيش خدا و پيامبر (ص) و حسين (ع) هستم و جای من در بهشت ان شاء الله خواهد بود و اميدوارم كه صابر و بردبار و در خط امام و اسلام باشيد.

 

شما ای دوستان عزيز جلسه قرآن را حتما" بپا داريد و به جلسه قرآن برويد. اميدوارم تمامی شما برادران و دوستانم راه شهداء را ادامه دهيد و هميشه در جلسه قرآن مسجد شركت كنيد و خود را بسازيد و در خط اسلام حركت كنيد. بار ديگر از تمامی خانواده و دوستانم طلب مغفرت ميكنم و از  مادرم ؛ زينب وار صبر پيشه كن كه پيروزی خدا نزديک است.   

   والسلام علی من اتبع الهدی

 

پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از