حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب‌غرب مطرح کرد:

جلوگیری از ورود اتباع خارجه بدون مجوز

جلوگیری از ورود اتباع خارجه بدون مجوز

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب غرب گفت: جلوگیری از ورود اتباع خارجه بدون مجوز، برقراری امنیت پایدار مرزهای خوزستان و ارائه خدمات‌درمانی از اولویت‌های این قرارگاه است.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا ظهر امروز چهارشنبه بیست و چهارم مرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات ما در ایام اربعین جلوگیری از ورود اتباع خارجه بدون گذرنامه و روادید به کشور است.

وی با بیان اینکه از امنیت مرزها با جدیت حراست می‌شود، افزود: جلوگیری از ورود اتباع خارجه بدون مجوز، برقراری امنیت پایدار مرزهای خوزستان و ارائه خدمات‌درمانی از اولویت‌های این قرارگاه است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب غرب با اشاره به اقدامات قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب برای برقراری امنیت زائران اربعین و تقویت مرزهای استان، گفت: در این فضای معنوی خدمت نیروهای مسلح بخصوص نیروی زمینی سپاه پاسداران به زائران امام حسین (ع) به صورت شبانه‌روزی، اجرای کمتر از زیارت کربلای معلی ندارد.

سردار خادم سید الشهدا با اشاره به استقبال از راهپیمایی بزرگ اربعین ادامه داد: گردهمایی بزرگ اربعین حسینی یکی از نشانه‌های برکات خون شهیدان است که استقبال جهان اسلام از این رویداد بزرگ فرهنگی همه ساله افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: قرارگاه منطقه‌ای کربلا در سال‌های گذشته ضمن برپایی موکب‌های درمانی و بیمارستان صحرایی و آبرسانی با تانکر برای استفاده مواکب، برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین پای کار بوده و امسال نیز از تمامی ظرفیت‌های خود در کنار سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان، استفاده می‌کند.

سردار خادم سید الشهدا گفت: در حال حاضر بیمارستان شهید بقایی برای خدمات درمانی به زائران به صورت کامل در آماده‌باش است و هر نوع خدمتی که نیاز باشد، به زائران ارائه می‌شود.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از