حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
جمعه‌های خشم؛

اعمال محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از اقدام سپاه

اعمال محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از اقدام سپاه

رئیس پلیس راهور اهواز گفت: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی مردمی در حمایت از مقاومت و دفاع مشروع نیرو‌های مسلح و جمعه‌های خشم در اهواز محدودیت‌های ترافیکی درجهت جلوگیری از اختلال آمد و شد در مسیر راهپیمایی اعمال می‌شود.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی پلیس راهور؛ سرهنگ سعید حسنوند اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی مردمی در حمایت از مقاومت و دفاع مشروع نیرو‌های مسلح و جمعه‌های خشم در روز جمعه ۳۱ فروردین در اهواز محدودیت‌های ترافیکی درجهت جلوگیری از اختلال آمد و شد در مسیر راهپیمایی اعمال می‌شود. 

وی گفت: این  محدودیت‌های ترافیکی در مسیر بلوار آیت‌الله بهبهانی حدفاصل تقاطع کیکاوس تا سه راه سلمان فارسی، رفت و برگشت و تمامی دسترسی‌های منتهی به بلوار آیت الله بهبهانی شامل خیابان‌های کافی، مهربند، مجاهدین، کیوان و وکیلی از نبش خیابان کمپانی «پیروزی» و خیابان‌های جعفری، شمشیری، صدرالسادات از نبش خیابان حق بین و خیابان‌های امام، کیوان، آیت‌الله غفاری و هادی‌زاده از نبش خیابان گندمی اعمال خواهد شد. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز بیان‌ کرد: رانندگان می‌توانند از خیابان‌های کمپانی و حق‌بین و گندمی در جهت شمالی و جنوبی و خیابان ۱۰ و زند و رستگاری در جهت شرقی و غربی به عنوان مسیر‌های جایگزین استفاده نمایند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از