حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
درگفتگو با «رهیاب» مطرح شد؛

جنگ‌نرم به‌دنبال تردید حضور در انتخابات است

جنگ‌نرم به‌دنبال تردید حضور در انتخابات است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درسپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: دشمنان با استفاده از جنگ نرم به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام، مایوس کردن مردم و در نهایت فروپاشی نظام و حاکمیت ارزش‌های لیبرال دموکراسی غربی هستند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی «رهیاب»؛اظهارکرد: پیشرفت‌های علمی و صنعتی در عین فشار و تحریم‌ها، تثبیت اقتدار دفاعی ایران و الهام بخشی گفتمان انقلاب اسلامی سبب شده است طی سال‌های پس از انقلاب اسلامی، فشارها و توطئه‌های دشمن علیه انقلاب روز به روز پیچیده‌تر شود اما در عین حال به دلیل قابلیت‌های ذاتی انقلاب در مهار آن که الهام گرفته از تعالیم دین مبین اسلام و نهضت عاشوراست که تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است،

وی افزود: همگان اذعان دارند اگر تحریم‌ها نبود چه بسا پیشرفت‌های صنعتی و دفاعی کشور حاصل نمی شد و اگر راهبردهای دشمنان در ایجاد جنگ‌های منطقه‌ای برای مهار حرکت انقلاب اسلامی نبود، عقبه راهبردی ایران اینگونه در سطح منطقه و فراتر تثبیت نمی‌شد و دشمنان اکنون ناچار نبودند در چند جبهه با سرپنجه‌های انقلاب درگیر شوند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: بنابراین یکی از مؤلفه‌های اساسی و مؤثر در حفظ و پویایی انقلاب حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب است. این حضور سبب شده است انقلاب قادر باشد همواره با اتکا به ظرفیت‌های داخلی با چالش‌ها و تهدیدات مقابله کند.

وی ادامه داد: از این رو نهم دی ۸۸ به لحاظ اینکه حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است حادثه کوچکی نیست وبا توجه به تاکید رهبر انقلاب  باید تلاش شود در «سالگرد این حماسه»، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود. 

حجت الاسلام رستگار اضافه کرد:موضوع فتنه ۸۸ نبرد نرم دشمن علیه جمهوری اسلامی بود و سابقه یکصد ساله دارد و از زمان مشروطه‌ شروع شده و به نهضت ملی و سپس به انقلاب اسلامی منتهی می‌شود. در این نبرد دو اندیشه هستند که با هم می‌جنگند،‌ یکی اندیشه مدرنیسم با ابعاد فکری سیاسی و دیگری اندیشه اسلام است. ما در مشروطه مغلوب این نبرد شدیم و رهبران مشروطه ظرف یکسال اعدام شدند و وضعیت دوباره به استبداد بازگشت؛ در نهضت ملی شدن نفت هم همین اتفاق رخ داد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: ۹ دی در گذار از ۸ ماه فتنه پیچیده‌، آخرین حلقه از اتفاقات تلخ و ناخوشایندی بود که با آفرینش آن، حلاوت پشتیبانی مردم از انقلاب‌شان ذائقه انقلاب اسلامی را شیرین کرد و از پی آن گرد و غبار ۸ ماه آتش‌افروزی در خیابان‌ها و مساجد و پاره کردن عکس امام روح‌الله و شعارهای ضد فلسطینی و ضد مقاومت  و حمله به پایگاه بسیج و مردم بی‌دفاع و حمله به اموال عمومی و نهایتاً آتش جسارت به خیام ابا عبدالله در خیابان‌های تهران و عزاداران حسینی درهنگامه عزا و ماتم برای امام شهیدشان فرونشست.

این تحلیلگر ومحقق سیاسی اظهار داشت: این همان شیوه و مدلی بود که آمریکا قبل از این در برخی کشورهای دیگر مانند لهستان، اوکراین و گرجستان به کار برده بود و حکومت‌های آن‌ها را در پوشش اعتراض به نتیحه انتخابات سرنگون کرده بود چیزی که به آن انقلاب‌های مخملی گفته می‌شود.

حجت الاسلام رستگار خاطرنشان کرد: دشمنان البته از مدت‌ها قبل برای آن زمینه‌سازی کرده بودند و به طوری که برخی مقدمات و زمینه‌سازی‌ها به بیش از ۱۰سال قبل تر برمی‌گشت و در سال ۸۸ قرار بود میوه و ثمره آن زمینه‌سازی‌های خودشان را برداشت کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران یک ملت غیرمنتظره است، گفت: ملت جمهوری اسلامی یک ملت غیرمنتظره است چرا که در فتنه۸۸ با حضور حماسی‌، بصیر، غیرتمندانه و با ولایت پذیری خود در ۹دی تمام فتنه‌های دشمن را خنثی کردند و دشمن نتوانست به اهداف خودش برسد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوزستان‌ بیان کرد: در آستانه خلق یک حماسه دیگر هستیم. حماسه حضور خنثی‌کننده توطئه دشمنان است. یکی از جلوه‌های جنگ نرم دشمن ایجاد تردید در حضور در پای صندوق رای است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه خوزستان‌ عنوان کرد: بار دیگر درانتخابات پیش رو تمام دشمنان داخلی وخارجی هم‌عهد و هم‌قسم شده‌اند تا این انقلاب را بر زمین بزنند چون بر این باورند که در این انتخابات اگر حضور حداکثری شکل بگیرد و جبهه‌ انقلابی به پیروزی برسد برای همیشه باید فاتحه استکبار و نوکران آنها خوانده شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه خوزستان‌ تصریح کرد: انتخابات در حقیقت یکی از ابزارهای مهم قدرت در کشور است و انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال انقلاب به مردم سالاری دینی در کارنامه خود افتخار می کند. 

حجت الاسلام رستگار گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلام تمام توان خود را از جمله تمام رسانه خود، شبکه‌های اجتماعی، ماهواری و فضای مجازی وهمچنین با کمک نوکران داخلی خود، لیبرال‌ها و منافقین به دنبال این هستند آن چه را که در جنگ سخت و نیمه سخت و جنگ تحریم‌ها نتواسته به دست بیاوردند از روزنه انتخابات به دست آورند.

 وی به مشکلات مردم و معیشت مردم اشاره کرد و گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند حل مشکلات؛ راهش این نیست که با انتخابات قهر کنیم، راهش این است که در صحنه حضور داشته و یک انتخاب درست کنیم تا تغییر و تحول ایجاد کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوزستان با بیان اینکه هر زمان توصیه‌های مقام معظم رهبری اجرا شد و از نیروهای انقلابی بهره برده شد، کشور رشد کرد.

وی به ویژگی‌های انتخاب اصلح اشاره کرد، گفت: انتخاب اصلح برای مسلمانان یعنی انتخاب فردی که با کفایت و با ایمان، عدالت‌خواه و ضد فساد، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی، معتقد به جوانان به‌ عنوان پیشران حرکت عمومی کشور و امیدوار به آینده باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از