حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فرماندار اهواز مطرح کرد:

جهش تولید در گرو انگیزه و مهارت کارگران

جهش تولید در گرو  انگیزه و مهارت کارگران

فرماندار اهواز گفت: کارگران، رکن اصلی جهش تولید در کشور محسوب می‌شوند و باید انگیزه و مهارت کافی را داشته باشند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ سید احمد موالی‌زاده روز دوشنبه در مراسم تجلیل از کارگران شرکت آب و فاضلاب اهواز با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردمی» اظهار کرد: یکی از مشکلات ما در استان کمبود کارگر ماهر است درحالی‌که اگر به دنبال جهش تولید هستیم باید برای کارگران، کارگاه‌های آموزشی تجربی برگزار کنیم.

 وی اقتصاد همراه با مشارکت مردمی را شاه‌کلید رشد اقتصاد و رفع مشکلات اقتصادی کشور دانست و افزود: یکی از شاخص‌های مشارکت مردمی، موضوع اقتصاد مقاومتی بوده که کمتر به آن توجه می‌شود؛ اگر اقتصاد ما بر پایه مردم و نه دولت باشد، تحریم‌ها هیچ‌گونه اثری روی اقتصاد ندارند.

 فرماندار اهواز گفت: تحریم و اقتصاد مقاومتی، دو روی سکه هستند و اگر می‌خواهیم با تحریم‌ها مقابله کنیم باید اقتصاد مقاومتی را برقرار کرد و بی شک رفع مشکلات اقتصادی کشور، با شعار سال عملیاتی می‌شود.
 موالی‌زاده در ادامه به ادغام آبفای اهواز و روستایی با شرکت آبفای استان اشاره کرد و عنوان کرد: این اقدام یک اشتباه بزرگ بود و اکنون مشکلات عدیده‌ای را به‌ویژه در روستاها به وجود آورده است همچنین اعتبار لازم برای طرح‌ها روستایی به سختی تأمین می‌شود.

وی بیان کرد: نمایندگان استان در مجلس و مدیران استان به دنبال احیای دوباره آبفای اهواز و آبفای روستایی بوده تا خدمت‌رسانی بهتری به مردم انجام شود.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از