حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امام‌جمعه موقت شادگان:

انتخاب اصلح از تکالیف شرعی است

انتخاب اصلح از تکالیف شرعی است

امام‌جمعه موقت شادگان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه جاری و انتخاب اصلح از مهم‌ترین وظایف مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری است.

 به گزارش شبکه اطّلاع رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام احمد بنای پور در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع رسانی«رهیاب»؛ اظهار کرد: مصادف بودن ایام دهه ولایت و امامت با  انتخابات یک فرصت دوجانبه اعتقادی و سیاسی است که رشد جامعه ما را در پی خواهد داشت.

 وی با اشاره به بحث پیشرفت جامعه در گرامی داشت و تکریم اهل‌بیت (ع) اشاره کرد و افزود: در بیان فضایل امیرالمؤمنین (ع) وظیفه بزرگی بر عهده مردم و خصوصاً عالم تشیع نهاده شده که در این ایام لازم است با روش‌های صحیح تبیین شود و به جهان رسانده شود.

 امام‌جمعه موقت شادگان مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را تکلیف شرعی، قانونی و امتداد مسئولیت‌پذیری ملت ایران خواند و گفت: با توجه به انتخابات پیش‌رو و حماسه مردمی جهت انتخاب خادمی دیگر برای ملت رقم بخورد طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در این عرصه اخلاق باید حاکم باشد، در شهرستان‌ها طرف‌داران کاندیدهای محترم این ملاک را مدنظر قرار دهند که نباید جو انتخابات آلوده به تضعیف، تخریب، تهمت و دروغ شود.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری و انتخاب اصلح از سویی موجب یأس دشمن می‌شود و افزود: از سوی دیگر هم باعث اقتدار کشور می‌شود و همه کشورها به‌اندازه اقتدارشان در عرصه بین‌المللی سهم می‌برند.

امام‌جمعه شادگان تأکید کرد: مردم سرمایه و پشتوانه اصلی نظام هستند و بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رأی علاقه‌مندی خود را به کشور و نظام نشان می‌دهند.

 وی افزود: مردم از رسانه ملی در تشخیص بهتر نسبت به کاندیدها استفاده کنند، برنامه‌های کاندیدها را بررسی کنند.

 حجت‌الاسلام احمد بنای پور شهید رئیسی را حاصل تربیت متعالی نظام جمهوری اسلامی و انتخاب مردم ایران دانست و گفت: رئیس‌جمهور شهید ما وقتی در جایگاه اصلح مورد انتخاب مردم قرار گرفت، دولتی دارای ضعف و نقصان را تحویل گرفت لکن با وجود برنامه و جهاد و تلاش مخلصانه توانست این تحول مشهود را رقم بزند.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از