حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رهبر انقلاب در دیدار با خانواده شهید رئیسی؛

حرف‌های اصلی انقلاب از زبان رئیس‌جمهور خارج می‌شد

حرف‌های اصلی انقلاب از زبان رئیس‌جمهور خارج می‌شد

رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس‌جمهور فقید را مظهر شعارهای انقلاب اسلامی دانستند و اظهار ارادت مردم به ایشان را پیامی به دنیا به نفع جمهوری اسلامی توصیف کردند.


 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی شامگاه چهارشنبه، دوم خردادماه با حضور در منزل حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهید آیت‌الله رئیسی و دیدار با خانواده ایشان اظهار کردند: فقدان آقای رئیسی خسارت سنگین و غیرقابل‌جبرانی برای کشور است.
 
ایشان افزودند: حضور مردم در مراسم تشییع رئیس‌جمهور که از دید مهمانان خارجی دیدارکننده با ایشان هم پنهان نمانده بود، پیامی به دنیا به نفع جمهوری اسلامی ایران است که ریشه در مردمی‌بودن جمهوری اسلامی و قوت آن است؛ قدرت و قوتی که در عمق جامعه و ملّت ایران ریشه دارد.
 
 رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه خدمات خالصانه رئیس‌جمهور فقید فقط به دوره حیاتش خلاصه نمی‌شود گفتند: آقای رئیسی بعد از حیاتشان هم خدمات ارزنده‌ای به کشور کردند.
 
 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به اظهار لطف، محبت و ارادت مردم پس از وقوع حادثه در شهرهای مختلف، بیان کردند: این اجتماعات که با دعا و روضه برای سلامتی رئیس‌جمهور همراه بود، نشان‌دهنده دلبستگی مردم به انقلاب و شعارهای انقلاب اسلامی است.
 
 ایشان با بیان اینکه شهید رئیسی مظهرِ شعارهای انقلاب اسلامی بود، تصریح کردند: حرف‌های اصلی انقلاب از زبان رئیس‌جمهور خارج می‌شد و ایشان این شعارها را، شعارهای خود قرار داده بود.
 
 رهبر انقلاب اسلامی در پایان این دیدار ضمن دعا و طلب مغفرت برای حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، برای بازماندگان ایشان از درگاه خداوند صبر مسئلت کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از