حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
رهیاب گزارش می‌دهد؛

حضور مردم باطل‌السحر بافته‌ها و گزافه‌های دشمنان

حضور مردم باطل‌السحر بافته‌ها و گزافه‌های دشمنان

حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، یک‌بار دیگر در عمل به اثبات رسید و باطل‌السحر بافته‌ها و گزافه‌های دشمنان و حسودان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی«رهیاب»؛ صحنه حماسی و پرشور انتخابات در روز جمعه ۱۱ اسفندماه، آزمون خیره‌کننده دیگری بود که چهره مصمم و پر امید ایران اسلامی را در معرض نگاه دوستان و دشمنان قرارداد. رشد فزایندهٔ سیاسی و پای فشردن بر مردم‌سالاری دینی، حقیقتی است که با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، یک‌بار دیگر در عمل به اثبات رسید و باطل‌السحر بافته‌ها و گزافه‌های دشمنان و حسودان و طمع ورزان شد.

 حماسه حضورموجب شد پیوند مستحکم ایران و ایرانی را با نظام اسلامی به رخ همه بدخواهانی بکشد که با صد ترفند سیاسی و اقتصادی و امنیتی در پی گسستن یا سست کردن این اعتماد و پیوند مقدس‌ بودند. بار دیگر ایرانی مؤمن و غیور در انتخابات دیروز، ظرفیت عظیم خود را در مواجهه با جنگ روانی بازیگران سلطه و استکبار، به رخ جهانیان  کشید و کشور و منافع ملی خود را بیمه کرد.

 به گفته رهبر انقلاب پیروز حقیقی انتخابات دیروز ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذناپذیر و چهره پر نشاط و مصمم و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.

بنابراین، اکنون که حماسه سیاسی روز جمعه با پیروزی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی به سرانجام رسیده، نوبت مسئولین ونوبت کار و اقدام است.

آنان که مردم ایران را شناخته باشند، می‌دانند که این ملت، چندان متوقع نیستند و تنها توقعشان از مسئولان استمرار حرکت در مسیر انقلاب اسلامی و عمل به وظایف محوله بر دوششان است. اکنون اصلی‌ترین قدردانی مسئولان از مردم «کار و تلاش بی‌وقفه و جهادی برای حل مشکلات واقعی مردم» است. مسئولان و متصدیان امر، حرف درمانی، جنجال‌سازی‌های سیاسی بیهوده، دوقطبی‌سازی‌های کاذب، سردست گرفتن مطالبات اقلیت‌های قدرتمند سیاسی و اقتصادی و تنبلی و بی‌عملی را رها کرده و به جهاد شبانه‌روزی برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بپردازند.

سرفصل‌های مطالبات و گله‌مندی‌های مردم در این حوزه مشخص است و نیازی به تکرار آن‌ها نیز نیست. اگر همت و مدیریت جهادی به میدان عمل آید می‌توانیم عبور از بحران سوءمدیریت و بی‌تدبیری و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن را جشن بگیریم.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید عبدالنبی موسوی‌فرد» اظهار داشت: مردم خوزستان حماسه‌ای پرشور در روز جمعه پای صندوق‌های رأی را رقم زدند تا نشان دهند شاکر نعمت‌ها و نظام جمهوری اسلامی هستند.

 وی با بیان این که آمریکا زبون و پلید هر چقدر که بیشتر ما را تحریم کند ما بیشتر در صحنه حضور پیدا می‌کنیم، افزود: هر چقدر که آن‌ها فشار را بر ما بیشتر کنند حضور مردم پررنگ‌تر خواهد شد. 

 نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: یک پیام برای مسئولان داخل کشور دارم؛ مردم برای انتخابات باز آمدند. آمدن مردم به معنای این نیست که از رفتارهای بعضی از ما گله‌مند نیستند، آمدند که بگویند ما به تکلیف خود عمل کردیم شما به تکلیف خودتان عمل کنید.

 حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با بیان این که طبیعتاً هرچه شما پرشورتر در صحنه حاضر شوید شیطان ناراحت‌تر است، عنوان کرد: حضور مردم در انتخابات نیز تیری بر چشم دشمنان این انقلاب شد.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از