حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
«رهیاب» گزارش می‌دهد؛

حضور ۲ نامزد انتخابی در خوزستان

حضور ۲ نامزد انتخابی در خوزستان

مسعود پزشکیان و سعید جلیلی، نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در ادامه سفرهای تبلیغاتی خود لحظاتی پیش از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی وارد اهواز شدند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ مسعود پزشکیان و سعید جلیلی، نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در ادامه سفرهای تبلیغاتی خود لحظاتی پیش از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی وارد اهواز شدند.

سعید جلیلی امروز نیز قبل از سفر به خوزستان با مردم استان اصفهان دیدار کرد وی در مصلی مهدیه امام خمینی با مردم اهواز دیدار و افزود: خوزستان دارای اهمیت معنوی است، استان خوزستان برای ملت ما ارزشمند است، امروز خداوند اگر به برخی کشورها نعمت‌های مختلف داده، خوزستان از تمام آن نعمت‌ها بهره‌مند است.

وی ادامه داد: ملت ایران یک انتخابات بزرگی را پیش رو دارند و باید در انتخاب نامزد خود دقت کنند و حواشی انتخابات آن‌ها را گمراه نکند کسانی که هشت سال زمام حکومت را در دست داشتند نتیجه مذاکرات آن‌ها با دشمنان ملت ایران دادن امتیازهای بود؛ اما دشمنان ایران در مقابل آن امتیازها هیچ‌گونه تحریمی را لغو نکردند و عرصه زندگی را بر ملت ایران تنگ‌تر کردند که باعث به‌وجودآمدن مشکلات زیادی در گوشه‌گوشهٔ کشور شد در همین خوزستان مشکل بزرگ هفت‌تپه را به وجود آوردند که در دولت شهید آیت‌الله رئیسی حل شد.

نامزد چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری عنوان کرد: استان خوزستان دارای سرمایه‌های زیادی است که باید آن‌ها را جهش بدهیم و برای جوانان اشتغال ایجاد کنیم.

جلیلی بیان کرد: ما نمی‌خواهیم به عقب برگردیم، ملت ما می‌خواهد یک انتخاب اصلح داشته باشد، انتخابی که در سرنوشت ملت ما تأثیر بسزای دارد، کشور ما فرصت‌های بی‌نظیر تاریخی و اقتصادی و کشاورزی و صنعتی دارد، این کشور امروز یک جهان فرصت دارد که ثمره آن باید یک ایران جهش باشد. امروز خوزستان می‌تواند یک سکوی جهش کشاورزی ما باشد.

مسعود پزشکیان روز شنبه پس از سفر به سنندج و شیراز شامگاه همان روز به خوزستان رسید.

پیش از شروع برنامه بخش‌هایی از سخنرانی محمدجواد ظریف، عضو ستاد پزشکیان و وزیر امور خارجه دولتِ روحانی در سالن پخش شد.

این نامزد ریاست‌جمهوری پس از ورود به اهواز، به سالن ۱۳ آبان که محل برگزاری تجمع انتخاباتی هوادارانش بود آمد.

در این سفر تعداد از چهره‌های سیاسی همچون محمدجواد آذری جهرمی، محمود صادقی، محمدعلی افشانی، و مریم پزشکیان پدرش مسعود پزشکیان را همراهی کردند.

پخش ترانه «یار دبستانی» در محل سخنرانی هم شور و هیجان حضار را به همراه داشت. همچنین یک گروه از کودکان و نوجوانان اهوازی با لباس محلی روی سن رفته که پرچم ایران را به نشانه پیروزی و سربلندی ایران تکان می‌دادند.

مسعود پزشکیان شامگاه شنبه در جمع مردم اهواز در سالن ورزشی ۱۳ آبان اظهار کرد: برای ایران خجالت‌آور است شهرستانی مثل خوزستان که دارای آب، برق، گاز و نفت است مشکل داشته باشد.

وی افزود: من در عمرم حرفی نزدم که به آن عمل‌نکرده باشم به شما قول می‌دهم اگر به ریاست‌جمهوری رسیدم نخستین کاری که باید انجام بدهم مشکلات خوزستان است، من اینجا آمده‌ام که سخنان شما را بشنوم و با تمام توان تلاش خواهم کرد و در دولت من خوزستان در اولویت است و این یک قول است.

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری عنوان کرد: یکی از اقدامات من در خوزستان برطرف‌کردن مشکل گردوخاک در خوزستان است این عادلانه نیست شما با این همه ثروت این‌گونه مشکلات داشته باشید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از