حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز؛

حمله به بیمارستان‌ اقدامی برای نسل‌کشی است

حمله به بیمارستان‌ اقدامی برای نسل‌کشی است

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهوازگفت: آنچه این روزها در حملات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه صورت می‌گیرد فاجعه انسانی است.

محمد حسین سرمست شوشتری درحاشیه تجمع دانشجویان بسیج دانشگاه علوم پزشکی اهوار در راستای همدردی و حمایت از مردم فلسطین به خبرنگاررهیاب گفت: این گونه جنایت‌ها جز از رژیمی بی‌ریشه، فاسد و ظالم برنمی‌آید چرا که بیمارستان‌ها همیشه امن‌ترین مکان تحت حمایت تمامی طرف‌های جنگی هستند.

وی افزود: هدف گرفتن بیمارستان فلسطین که مکان تجمع مردم، زنان و کودکان است، یک جنایت جنگی محسوب می‌شود و عاملان این جنایت باید به عنوان جنایتکاران جنگی در محاکم بین‌الملل، مورد بازخواست و محاکمه قرار بگیرند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با ااشره به تجمعات گسترده مردم انقلابی کشور گفت: این صدای مردم ایران است. ما، مردم و تمامی ارگان‌ها باید در حمایت معنوی و فیزیکی و هر آنچه که لازم است، کنار مردم ستم دیده فلسطین باشیم و به آنها کمک کنیم، چرا که این یک وظیفه دینی، اسلامی و انسانی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: ما در اینجا جمع شده‌ایم تا جنایات اسرائیل را محکوم کرده و امیدواریم در آینده نزدیک و به زودی شاهد نابودی کامل این رژیم غاصب باشیم؛ البته این رژیم بی ریشه، اکنون نیز از هر لحاظ، مادی، معنوی و فیزیکی نیز نابود شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از