حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
شهید «عبدالرسول کاووسی»:

خداوند با صابران است

خداوند با صابران است

شهید عبدالرسول کاووسی در بخشی از وصیت‌نامه خود می‌نویسد: شما را توصیه می‌کنم به اینکه دنیا و خواسته‌های دنیوی شما را مغلوب نسازد و در برابر سختی‌ها و مصائب که همه آزمایش الهی است، صبور باشید.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید عبدالرسول کاووسی نهم فروردین ۱۳۴۳، در روستای کیکاوس از توابع شهرستان بهبهان به دنیا آمد. پدرش الیاس، کشاورزی می‌کرد و مادرش خاور نام داشت. دانشجوی سال دوم دوره کارشناسی در رشته تربیت‌معلم و معلم بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. بیست و هشتم اردیبهشت ۱۳۶۵، در حاج عمران عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار او در زادگاهش واقع است.

متن وصیت‌نامه شهید عبدالرسول کاووسی:

با سلام به رهبر کبیر انقلاب و یگانه منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج) و درود به هم‌سنگرانم در سنگر تعلیم و تربیت و با سلام به همه تلاشگران راه خدا.

توصیه می‌کنم به اینکه دنیا و خواسته‌های دنیوی شما را مغلوب نسازد. در برابر سختی‌ها و مصائب که همۀ آزمایش‌های الهی است، صبور باشید؛ چرا که شیوه‌های آزمایش خداوندی متفاوت است و گروهی را با گرسنگی و نقصان اموال و نفوس و عده‌ای را با حوادث سخت و ناگواری‌های دیگری آزمایش می‌کند باید در همه مراحل معتقد باشیم از اوییم و به‌سوی او رجوع خواهیم کرد.

سفارش می‌کنم در همه مراحل هم‌دوش با روحانیت اصیل باشید و آن‎ها را چراغ راه خود قرار دهید تا سقوط نکنید. از امت قهرمان می‌خواهم همواره پشتیبان انقلاب اسلامی باشند و فرصت را از دست ندهید، زیرا فردا دیر خواهد بود.

سعی کنید از غافلان و کسانی نباشید که انگشت حسرت به دندان می‌گیرند و برای فرصت‌هایی که از دست داده‌اند، تأسف می‌خورند.

خداوندا! ما را با نیکوکاران و صالحان محشور کن و از مقربان درگاهت قرار بده و از رحمت خود دور مساز.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از