حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
بیانیه‌ای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان؛

خدا در کمین ستمگران و ظالمین می‌باشد

خدا در کمین ستمگران و ظالمین می‌باشد

جنایت‌کاران کودک کش صهیونیست در ادامه رفتارهای وحشیانه خود بار دیگر با بمباران و حمله هوایی به مدرسه تابعین، در غزه بار دیگری از وجهه زشت و ضدبشری خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با صدور بیانیه‌ای جنایت رژیم صهیونیستی در مدرسه التابعین غزه را محکوم کرد.

 در این بیانیه آمده است:

 جنایت‌کاران کودک کش صهیونیست در ادامه رفتارهای وحشیانه خود بار دیگر با بمباران و حمله هوایی به مدرسه تابعین، در غزه و قتل‌عام کودکان، زنان و سالخوردگان آواره مستقر در آن مدرسه، صحنه دیگری از وجهه زشت و ضدبشری خود را به نمایش گذاشت.

 در ادامه این بیانیه آمده است: مع‌الاسف سیاستمداران جهان اسلام و سران آن تا کنون سکوت اختیار نموده و راه را بر این جنایات هموار نموده‌اند قطعاً این حادثه که با اشاره و هماهنگی شیطان بزرگ آمریکا جنایت‌کار اتفاق افتاده است به‌زودی دامن همه آنها را خواهد گرفت و زوال و نابودی آنها را بعون الله سرعت می‌بخشد.

 در پایان این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان ضمن عرض تسلیت به پیشگاه امام عصر عج و مردم مسلمان از همگان درخواست دارد تا با دعا و استغاثه به درگاه الهی، زمینه را برای نزول نصرت الهی و نابودی دشمنان بشریت فراهم آورند. چرا که خدا در کمین ستمگران و ظالمین می‌باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از