حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
استاندار خوزستان مطرح کرد:

خدمات‌دهی مطلوب به مسافران نوروزی در خوزستان

خدمات‌دهی مطلوب به مسافران نوروزی در خوزستان

استاندار خوزستان بر افزایش سطح خدمت‌رسانی به مسافران تأکید کرد و گفت: تأسیسات گردشگری از جمله مراکز اقامتی و رستوران‌های بین‌راهی با رعایت حرمت ماه رمضان به مسافران و گردشگران خدمات مطلوبی را باید ارائه کنند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ علی‌اکبر حسینی محراب روز شنبه«4 فروردین‌ماه» در نشست هماهنگی خدمات سفر در استان که با محوریت ستاد مرکزی به ریاست آیت‌الله رئیسی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار کرد: در این ایام باید افزایش سطح خدمت‌رسانی به مسافران، رفع مشکلات تردد شهروندان و ارتقای خدمات مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی در اولویت قراربگیرد.

وی افزود: هر سال در خوزستان باتوجه به آب و هوای مطلوب استان میزبان هزاران نفر از مسافران نوروزی هستیم. ارائه خدمات مطلوب به مسافران زمینه ایجاد رضایت برای مهمانان نوروزی را فراهم می‌کند.

 استاندار خوزستان با اشاره به گزارش‌های کاملی که از آخرین وضعیت سفرهای نوروزی و مشکلات مسافران به‌صورت ویدئوکنفرانس ارائه شد، گفت: گردشگران و زائران در سال جدید استقبال خوبی از جاذبه‌های خوزستان و زیارتگاه‌ها داشتند و یکی از نکات قابل‌توجه کاهش میزان تصادفات و حوادث جاده‌ای است.

علی‌اکبر حسینی محراب ادامه داد: اگرچه فوت یک انسان نیز برای همه ما تأسف‌بار است، اما خوشبختانه به نسبت سال‌های گذشته کاهش آمار سوانح رانندگی و فوتی‌ها نشان‌دهنده ارتقای سطح فرهنگی و رعایت نکات ایمنی توسط مسافران است.

وی ادامه داد: بی‌شک مسافران با رعایت نکات ایمنی و علائم راهنمایی و رانندگی می‌توانند سلامت خود را حفظ و خاطرات شیرینی را در سفرهای نوروزی خود رقم بزنند.

 استاندار خوزستان عنوان کرد: خوشبختانه از نظر امنیت مسافران نیز در استان خوزستان هیچ مورد خاصی مشاهده نشده و مردم تا امروز شکایت خاصی نداشتند.

حسینی محراب گفت : حدود ۴۰۰ غرفه در نقاط مختلف استان به عرضه صنایع‌دستی خوزستان می‌پردازند که با استقبال مطلوب مهمانان نوروزی همراه است.

 استاندار خوزستان بیان کرد: مسیرهای پرتردد و پرخطر استان نیز امسال شناسایی شده که مشکلات برخی از این محل‌ها رفع و یا برای پیشگیری از بروز حوادث رانندگی، گشت‌های متعددی مستقر شده‌اند.

 وی ادامه داد: ۳۰۰ دهیاری نیز در مسیرهای تردد مسافران در کنار نیروهای پلیس و راهداری به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

 حسینی محراب اظهار داشت: سفر دریایی در رودخانه اروند برای مسافران نوروزی تدارک‌ دیده‌ شده و امید می‌رود در این‌گونه سفرها نیز مسافران نکات لازم و ایمنی را رعایت کنند.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از مواردی که نیاز است مسافران نوروزی در نظر بگیرند رعایت ضوابط و مقررات ماه مبارک رمضان است که خوشبختانه تاکنون به خوبی رعایت شده و امید است تا پایان سفرهای نوروزی نیز به همین منوال ادامه داشته باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از