حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
در گفتگو با رهیاب مطرح شد:

خدمات‌رسانی اورژانس خوزستان به زائران اربعین حسینی

خدمات‌رسانی اورژانس خوزستان به زائران اربعین حسینی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی از آمادگی کامل فعالیت درمانگاه مرزی شهید علی هاشمی در مرز چذابه خبر داد.

فرهنگ کره‌بندی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفتگو باخبرنگار رهیاب اظهار کرد: در آستانه زیارت اربعین به منظور خدمات‌رسانی بهتر مأموریت های اورژانسی توسط اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تجهیزات درمانی برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز چذابه مستقر شده‌ است، افزود: همچنین به منظور خدمات‌رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی ۳۰ آمبولانس اورژانس، ۶ اتوبوس آمبولانس و ۶ موتورلانس از اهواز تا پایان مرزی چذابه مستقر شده اند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز به تعداد کل مراجعان به درمانگاه مرزی چذابه و سالن سرد در شبانه‌روز گذشته اشاره کرد و گفت: تعداد ۸۸ نفر با مشکلات گرمازدگی، گوارشی، تنفسی و قلبی به درمانگاه مرزی چذابه مراجعه کردند که تنها یک مورد اعزام به بیمارستان‌های پشتیبان صورت گرفت و مابقی بیماران در محل درمان و ترخیص شدند.

کره‌بندی خاطرنشان کرد: با توجه به فاصله طولانی مراکز ستادی و بیمارستان‌های تخصصی از مرز چذابه، استقرار تیم‌های مدیریتی و تعیین کشیک ۲۴ ساعته پشتیبانی و خدماتی انجام شده است و با توجه به گرمای هوا، شش کانکس مجهز به سیستم‌های سرمایشی به عنوان سالن سرد برای پیشگیری و درمان بیماران دچار گرمازدگی در پایانه مرزی مستقر شدند. 

انتهای پیام/

 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از