حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرماندار ویژه دزفول مطرح کرد:

خدمت‌رسانی موکب‌های دزفول در مرز چذابه

خدمت‌رسانی موکب‌های دزفول در مرز چذابه

فرماندار ویژه دزفول گفت: تمام توان دزفول برای پشتیبانی از موکب‌های این شهرستان مستقر در مرز چذابه بسیج شده است.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ علیرضا خردمند روز دوشنبه در نشست هماهنگی موکب‌های دزفول در سالن نشست‌های فرمانداری این شهرستان با اشاره به ظرفیت‌های کم‌نظیر فرهنگی دزفول اظهار کرد: خدمت‌رسانی موکب‌های دزفول در مرز چذابه از ابتدای ماه صفر و آغاز حرکت اربعین آغاز شده است.

 وی با بیان اینکه برخی موکب‌های مستقر در مرز چذابه در حال تکمیل و ارتقای زیرساخت‌های خود هستند، افزود: تمام توان دزفول برای پشتیبانی از موکب‌های این شهرستان مستقر در مرز چذابه بسیج شده است.

 فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه اداره‌های گذرنامه و پست این شهرستان با تمام توان درگیر صدور گذرنامه و ارسال آن به متقاضیان حضور در راهپیمایی اربعین هستند، گفت: تیم‌های عملیاتی، امدادی و تمام دستگاه‌های خدماتی مانند آب و فاضلاب، توزیع برق و شهرداری دزفول بر اساس زمان‌بندی انجام شده در حال استقرار هستند.

 وی افزود: علاوه بر مرز چذابه، موکب‌های متعددی در مسیر منتهی به مرز در محدوده شهرستان دزفول برای خدمت‌رسانی به زائران دایر شده است.

 خردمند بیان کرد: شهرداری دزفول برای اجرای طرح‌های عمرانی، زیرساختی و خدماتی در مرز چذابه مسئولیت دارد که در این راستا ماشین‌آلات و نیروی انسانی این شهرداری از یک ماه قبل در مرز مستقر و در حال انجام طرح‌های عمرانی محول شده هستند.

 وی با بیان اینکه نیاز موکب‌ها از دستگاه‌ها توسط نماینده فرمانداری دزفول به‌طورجدی پیگیری می‌شود، ادامه داد: ساماندهی جمع‌آوری نذور و توزیع درست آن میان موکب‌های دزفول مورد تأکید است.

 فرماندار ویژه دزفول بیان کرد: افراد و قشرهای مختلفی از شهرستان برای حضور در موکب مرکزی دزفول در مرز چذابه و خدمت‌رسانی به زائران حسینی علاقه‌مند هستند که باید این افراد ساماندهی و زمان‌بندی شوند تا در تمام ایام فعالیت موکب‌ها در آنها حضور داشته باشد.

 وی ادامه داد: برنج، روغن، گوشت، شکر، سیب‌زمینی و پیاز از جمله اقلام موردنیاز موکب‌ها و آشپزخانه‌های مستقر در مرز است که تأمین این اقلام با استفاده از اقدام دولتی و ظرفیت اصناف و خیران دزفول در حال پیگیری است.

 چهارم شهریورماه ۱۴۰۳ روز اربعین حسینی است.

 

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از