حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فرماندار اهواز مطرح کرد:

خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی و بسیج در آب‌گرفتگی اهواز

خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی و بسیج در آب‌گرفتگی اهواز

فرماندار اهواز گفت: گروه‌های جهادی و حلقات میانی برای کاهش مشکلات ناشی از بارندگی، با پشتیبانی فرمانداری به مدت سه روز در کنار ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی به مردم خدمت رسانی کردند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی«رهیاب» به نقل از روابط عمومی فرمانداری؛ سید احمد موالی‌زاده شامگاه گذشته جمعه «۳ فروردین‌ماه» با اشاره به فعالیت و خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی و حلقات میانی اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ نفر در آب‌گرفتگی ناشی از بارندگی در حال امدادرسانی و خدمت‌رسانی هستند.

 وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات گروه‌های جهادی و حلقات میانی گفت: گروه‌های جهادی و حلقات میانی برای کاهش مشکلات ناشی از بارندگی، با پشتیبانی فرمانداری به مدت سه روز در کنار ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی در مناطق مختلف به‌ویژه مناطق کمتر برخوردار غرب اهواز خدمات‌رسانی کردند.

 فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان اهواز پیش‌ازاین در بازدید از عملیات جمع‌آوری دفع آب‌های سطحی ناشی از بارندگی، از بسیج امکانات و فعال‌کردن دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌های مناطق، گروه‌های جهادی و حلقات میانی جهت جمع‌آوری و تخلیه هرچه سریع‌تر آب‌های سطحی از خیابان‌ها و منازل به‌ویژه مناطق کمتر برخوردار ملاشیه و زعفرانیه خبر داد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از