حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان خبر داد :

خدمت‌‌رسانی مرکز شهید تندگویان به زوار اربعین

فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان گفت: مرکز بسیج شهید تندگویان امسال با تمام همت در دو نقطه شلمچه و چذابه پای کار زائرین اربعین حسینی آمده است .

به گزارش رهیاب :سرهنگ بافری فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان در گفتگو با خبرنگار رهیاب ضمن اشاره به خیل عظیم حضور زوار اربعین حسینی در دو مرز شلمچه و چذابه گفت: علیرغم گرمای هوا مشاهده می کنیم که عاشقان اباعبدالله همانند سالهای گذشته جهت رسیدن به کربلای معلی سر از پا نمی شناسند و مجموعه مرکز بسیج شهید تندگویان و مجموعه بسیجیان این مرکز نیز توفیق خدمت رسانی به زوار را در دو مرز شلمچه و چذابه داشتیم.

سرهنگ باقری با اشاره اینکه مرکز بسیج شهید تندگویان امسال با تمام همت در دو نقطه شلمچه و چذابه پای کار زائرین اربعین حسینی آمده است ،افزود:موکب های مرکز بسیج شهید تندگویان در پایانه مرزی چذابه روزانه در سه وعده بیش از سه هزار پرس غذا توزیع و بیش از 10 هزار میان وعده جهت اطعام زایرین و مسافران کربلا توزیع داشته است و علاوه بر توزیع غذا موکب هایی تحت عنوان خدمات درمانی رایگان و غرفه های فرهنگی نیز داشته است.

 وی گفت: در مرز شلمچه نیز پایگاه بسیج اروندان علاوه بر توزیع بسته های غذایی و بیش از توزیع روزانه 2 هزار پرش غذا با فراهم سازی ماشین الات سنگین و ادوات زیرساختی در راستای خدمت به زایرین و سایر مواکب مردمی است.

فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان تاگید کرد: مواکب مرکز شهید تندگویان و مجموعه بسیجیان مناطق نفتخیز جنوب در راستای خدمات رسانی و تکریم زوار اباعبدالله تا پایان اربعین حسینی برپا خواهند بود.

پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از