حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
خروج نیمی از خودروهای زائران از مرز چذابه
مسئول پارکینگ مرز چذابه مطرح کرد:

خروج نیمی از خودروهای زائران از مرز چذابه

مسئول پارکینگ مرز چذابه گفت: نیمی از خودروهای پارک شده در این توقفگاه خارج شده و حدود نیمی از مجموع خودروهای پارک شده، همچنان در این محل قرار دارند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ زاهد مبینی در جمع خبرنگاران پیرامون ظرفیت توقفگاه مرز چذابه، ۴۰ هزار خودرو بوده و امسال ۲۵ هزار خودرو در این محل پارک شد، اظهار کرد: نیمی از خودروهای پارک شده در این توقفگاه خارج شده و حدود نیمی از مجموع خودروهای پارک شده، همچنان در این محل قرار دارند.

 وی با بیان اینکه حدود ۵ هزار خودرو نسبت به سال قبل کاهش داشتیم، افزود: با توجه به برگزاری مراسم اربعین حسینی، پیش‌بینی می‌کنیم تا فردا اغلب خودروها از توقفگاه خارج شوند.

 مسئول پارکینگ مرز چذابه با اشاره به ساماندهی بهتر پارکینگ نسبت به سال قبل گفت: با تدابیر انجام شده، دو توقفگاه مرز چذابه به یک توقفگاه تبدیل شد و به دلیل افزایش مسیرهای ورودی و خروجی، ترافیکی نداشتیم.

 ممبینی با اشاره به خروج روزانه ۳ تا ۴ هزار خودرو از این توقفگاه در هفته منتهی به اربعین، اضافه کرد: اجرای طرح ترافیکی باعث شد که امسال هیچ خودرویی بیرون از توقفگاه نماند.

 وی به رضایت‌مندی زائران از خدمات ارائه شده در توقفگاه اشاره کرد و گفت: کار امنیت و زیرساخت توقفگاه‌ها بر عهده بسیج سازندگی بوده و همه هزینه‌ها با شهرداری است.

 پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه دو گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند و هر ساله هزاران نفر زائر عتبات‌عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این دو مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از