حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
در حمایت از مردم مظلوم غزه؛

خروش مردم غیور اهواز

خروش مردم غیور اهواز

مردم غیور اهواز امروز چهارشنبه خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی فلسطین نشان دادند.

به گزارش رهیاب، جنایات رژیم صهیونیستی این روزها رنگ و بوی بیشتری گرفته و خوی خبیثانه این رژیم بیش از پیش نمایان شده است، بمباران بیمارستان «المعمدانی» تیر خلاصی بر صبر مردمان جهان شد و این اقدام از سوی همه کشورها و شخصیت‌های بزرگ و کوچک نکوهش شد.

 

مردم اهواز نیز همواره برای دفاع از حقوق مظلوم، این بار نیز تمام قد به میدان آمده و با گردهمایی در میدان مولوی گرد هم آمده و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیست اعلام کردند.

 

اهوازی‌ها از اقشار مختلف جامعه، زن و مرد، پير و جوان، كودك و خردسال براي حمايت از مردم مظلوم فلسطين و محكوميت اشغالگران متجاوز صهيونيست به خيابان آمدند. 

 

در میان خیل راهپیمایی مردم نوع‌دوست اهواز، مادران در حالی که کودکان خود را در آغوش داشتند و جوانان با پرچم ایران و فلسطین در حالی که شعار مرگ بر اسراییل سر می دادند، جنایات این رژیم غاصب را محکوم کردند.

 

شخصيت‌هاي موثر سياسي و علمي- فرهنگي استان خوزستان در این راهپیمایی، ضمن تبيين جنايات ددمنشانه ۷۵ ساله رژيم صهيونيستي و محكوم كردن اقدامات ضدبشري اين رژيم و اعلام حمايت از حقوق مردم مظلوم فلسطين و عمليات مبارزان فلسطيني به عنوان حق دفاع در برابر ده‌ها سال جنايت، در مورد ادامه تعرض و كشتار مردم مظلوم، هشدارهاي لازم به رژيم صهيونيستي داده خواستار جلوگيري و ممانعت از هرگونه تعرض به غزه شوند. 

 

شماری از نوجوانان و جوانان در حالی که چفیه فلسطین را بر سر بسته بودند با شعار سید حسن نصرالله بسم الله بسم الله حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام داشتند.

 

نصر من الله و فتح القریب و لبیک یا مهدی (عج) از دیگر شعارهایی بود که اقشار مختلف اهواز ضمن اعلام خشم و انزجار از جنایات وحشیانه رژیم جعلی اسراییل در غزه سر دادند و اعلام آمادگی و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین فریاد زدند.

 

حضور روحانیون، کادر درمان،‌ دانشجویان، فرهنگیان، کارمندان، بسیجیان، دانش آموزان، نهادها، سازمان‌ها و ادارات برای شرکت در این اجتماع چشمگیر بود.

 

دانش آموزان اهوازی در این مراسم پلاکارد‌هایی مزین به تمثال امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، پرچم فلسطین و ایران و همچنین شعر‌های ضد استکباری در دست داشتند.

 


دانش آموزان همچنین با شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، اسلام پیروز است ، خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی بویژه حمله به بیمارستان ، مدارس و قتل عام بیماران و مردم فلسطین نشان دادند.

 

 همچنین نسل فهمیده با در درست داشتن پلاکارد‌هایی با عناوین «مطیع امر رهبریم»، «لبیک یا خامنه‌ای»، «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین حمایتت می‌کنیم» و پرچم‌های ایران و فلسطین در این مراسم حضور دارند.



دانش‌آموزان دست راست خود را بالا بردند و با هر بار فریاد زدن کلمه «حیدر»، پای خود را بر زمین کوبیدند تا بگویند نسل سلیمانی هستند.

 

حضور ورزشکاران و نیروهای نظامی و انتظامی نیز در این تجمع شور بیشتری به حماسه اهوازی‌ها داد و همه آنها خود را سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب دانسته و با شعار «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد» آمادگی خود را برای اعزام به غزه اعلام کردند.

 

پیکر هجده شهید دفاع مقدس که دیروز از مرز شلمچه وارد کشور شدند با حضور اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی تشییع شد.

 

آنچه امروز در میدان اهواز شاهدش بودیم حضور کفن پوش گونه مردم اهواز در این تجمع ضد صهیونیستی بود.

 

 رژیم جعلی کودک کش را به رسمیت نمی‌شناسیم

 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد  درجمع  اجتماع پرشور مردم گفت: چهره های ریاکارانه لیبرال و دموکراسی سال‌هاست با استاندارد‌های متناقض دوگانه در برابر نسل کشی مردم مظلوم فلسطین سکوت کرده اند.

 

وی افزود: مدعیان دروغین حمایت از حقوق بشر امروز با وجود اطلاع از کشتار زنان، کودکان و سالمندان بی گناه در نوار غزه و ریختن بمب‌های چند تنی اسراییلی در بیمارستان‌ها و اماکن عمومی از ایاهوازن جنایات رژیم غاصب اسراییل چشم پوشی کرده‌اند.

 

نماینده ولی فقیه اهواز گفت: فلسطین برای مردم این کشور است و آنان در سرزمین اجدادی خود ساکن هستند و اسلام آورده‌اند و اسراییل غاصب حق ندارد آن‌ها را از بین ببرد.

 

وی افزود: در این جنگ دو راهبرد وجود دارد، یکی سازش و سکوت در برابر هجمه‌ها و جنایات اسراییل جنایتکار و دیگری مقاومت در برابر این جنایت‌ها، مانند مقاومت مردم ایران در هشت سال جنگ تحمیلی که راهبرد دوم اولویت دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امروز مردم فلسطین علی‌رغم تمام فشار‌ها و بمباران اسراییل غاصب در حال مقاومت هستند که این ایستادگی الگو گرفته از مقاومت شهیدان دشت کربلا در روز عاشورا است.

 

وی تاکید کرد: اگر ایران اسلامی اراده کند با همکاری کشور‌های حوزه مقاومت، طی یک شبانه روز اسراییل را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.

 

 در پایان مردم  از هلال احمر جمهوري اسلامي خواستند با هماهنگي دستگاه‌هاي مسئول و انجام رايزني با مجامع بين‌المللي، اقدامات لازم براي كمك، حمايت و مداواي مجروحين حملات وحشيانه رژيم صهيونيستي به غزه را فراهم نمايند.

 

پایان پیام/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از