حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
در گفتگو با «رهیاب» مطرح شد؛

خنثی کردن توطئه دشمن مستلزم مشارکت حداکثری مردم

خنثی کردن توطئه دشمن مستلزم مشارکت حداکثری مردم

معاون هماهنگ کننده قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) خوزستان گفت: نیروهای مسلح این آمادگی را دارند تا امنیت صددرصدی انتخابات را برقرار کنند.

 سردار فلاحی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی«رهیاب»؛ پیرامون اهمیت حضورعشایر پای صندوق‌های رأی، اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) فرمود عشایر ذخایر انقلاب هستند و امروز در عرصه انتخابات نیزعشایر پای صندوق‌های رأی می‌آیند و توطئه دشمن را خنثی می‌کنند. 

وی افزود: امروز اگر بخواهیم با دشمنان نظام و انقلاب بجنگیم و رزمندگی کنیم باید در یک جبهه قرار بگیریم و توطئه دشمن را با مشارکت حداکثری در انتخابات خنثی کنیم. 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) خوزستان گفت: کاستی‌های اقتصادی وجود دارد اما با انتخاب خوب و فرد اصلح می‌توانیم مجلسی خوب و مقتدر انتخاب کنیم تا این کاستی‌ها را از بین ببریم.

وی با بیان اینکه چند مولفه برای انتخابات توسط رهبرمعظم انقلاب به عنوان رمز انتخابات به ما اعلام شده است، گفت: اولین مولفه سلامت انتخابات است که نباید مجریان انتخابات هیچ‌گونه شبهه، شک و تردیدی برای مردم به وجود بیاورند و از انتخابات به نحوه شایسته حفاظت و حراست بشود. 

سردار فلاحی ادامه داد: دومین مورد مشارکت حداکثری است که هر فرد ایرانی که می‌تواند رأی خودش را در انتخابات و صندوق‌های را بیندازد شرکت کند، یک حماسه و برگ زرین دیگری برای ایران اسلامی رقم بخورد. 

وی با بیان اینکه نامزدها بایستی رقابت سالم داشته باشند و حق ندارند دیگران را تخریب کنند، عنوان کرد: مولفه دیگر رقابت در انتخابات است و نامزدهای که احساس تکلیف کردند و کاندیدا شدند باید برنامه‌ها و شایستگی‌های خود را به مردم عرضه کنند تا مردم بیشتر برای انتخاب فرد اصلح تصمیم بگیرند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) خوزستان گفت: مولفه دیگر امنیت است که فرزندان شما در نیروهای مسلح این آمادگی را دارند تا امنیت صد در صدی انتخابات را برقرار کنند و هیچ‌گونه خطری متوجه هیچ شعبه‌ای از صندوق‌های رأی نخواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از