حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403

خوزستان شریک غم مردم کرمان

خوزستان شریک غم مردم کرمان

مسئولین خوزستان، در پی وقوع حادثه تروریستی کرمان، واکنش نشان دادند و ضمن محکومیت آن، به هموطنان تسلیت گفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «رهیاب»؛سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در پی حادثه تروریستی شهادت جمعی از هموطنان در کرمان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

فاجعه انفجار تروریستی امروز در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهادت جمع زیادی از مردم عزیز کشورمان، بار دیگر قساوت و ظلم آشکار دشمنان جنایتکار و سنگدل به ملت ایران را اثبات کرد.

این اقدام ناجوانمردانه که تصویری واضح از ضعف و ناکامی دشمنان ایران اسلامی است، نمی‌تواند ملت بزرگ ایران را از ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی بازدارد.

«سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان را به حضرت بقیه الله و نایب بر حقش امام خامنه‌ای و عموم مردم شهیدپرور کرمان به ویژه خانواده مکرم آن عزیزان، از خداوند متعال علو درجات برای روح آن شهدا بزرگوار و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارد».

 «امت شهیدپرور حزب الله به ویژه مردم فهیم و قدرشناس کرمان با حضور گسترده و پر شور خود در آئین تشییع پیکرهای منور و مطهر شهدای این حادثه تروریستی بار دیگر عزم راستین و اراده فولادین خود در دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر آن را به نمایش خواهند گذاشت

  در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

بار دیگر دست جنایتکار عوامل تروریست صهیونیستی و آمریکایی از آستین بیرون آمد و جنایت هولناک دیگری را رقم زد و جمعی از هم‌وطنان ما را که در میان آن‌ها زنان و کودکان بودند را به خاک و خون کشیدند و در روز میلاد حضرت زهرا سلام الله علی‌ها قلوب مسلمین را جریحه‌دار نمود .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک مراتب تسلیت خود را به پیشگاه امام عصر و نایب بر حقش مقام معظم رهبری و امت اسلامی و مردم غیور استان خوزستان عرض می‌نماید.

این شورا از خداوند متعال مسئلت می‌نماید که به زودی دست انتقام الهی مستکبرین و جنایتکاران عالم را به سزای اعمال ننگین خود برساند.

سایه پرمهر مقام معظم رهبری مستدام باد به امید ظهور، ولی الله الاعظم ارواحنا له الفداء

همچنین استاندار خوزستان در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در دو انفجار تروریستی در مراسم گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان را تسلیت گفت.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

"بسم الله الرّحمن الرّحیم

إِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ • أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ

در چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر دست‌های خبیث عُمّال استکبار جنایت دیگری را رقم زدند و با دو انفجار تروریستی در مسیر زائران آن شهید در گلزار شهدای کرمان، جمعی از هموطنان را به شهادت رساندند

به طور حتم چنین حرکت‌های شقاوت آمیز و ظالمانه، حاکی از زبونی دشمن غدّار و ناامیدی از مقابله‌ی رو در رو با فرزندان غیور ملت است

اینجانب ضمن آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان این حادثه تروریستی، همدردی خود را به خانواده‌های شهدای عزیز عرض می‌کنم و صبر و سکینه الهی را برای آنان و علوّ درجات را برای شهیدان مسألت می‌نمایم."

 در پیام حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نیزآمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

عظمت و سنگینی حادثه گلزار شهدای کرمان ناراحت و بهت زده‌مان کرده است.

دشمن جرار و غدار صهونیستی که هم اکنون در غزه مقاوم و قهرمان دستش به خون بیش از ۲۲ هزار فلسطینی آلوده است همان جنایت را در ایران اسلامی انجام داده است. 

اسرائیل رژیم کودک کشی است که نظیر آن را در تاریخ در مثل فرعون و نمرود می‌توان یافت. 

خواری و ذلت این رژیم سفاک آن قدر به اوج رسیده که برای انتقام چاره‌ای جز کشتار زنان و کودکان بی‌گناه نمی‌بیند. 

بی شک مردان غیور سردار سلیمانی انتقام خون مظلومانه زائران آن سردار عزیز را از عاملان و طراحان آن خواهند گرفت.

این جانب به خانواده‌های شهدای مظلوم این حادثه ترویستی تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال علو مقام و مرتبت این شهدای عزیز را تقاضا می‌کنم.

هم‌چنین عافیت و صحت کامل مجروحین حادثه را از خداوند مسئلت می‌کنم.

بنا به اعلام روابط عمومی قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای کربلا درپی شهادت جمعی از زائران مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان پیام مشترکی صادر کردند.

سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا و حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل طباطبایی مسؤل نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای کربلا بهمین مناسبت پیام مشترکی صادر نمودند؛ متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

جنایت وحشیانه دشمنان قسم خورده ای که تاب این همه عزت ، شکوه و محبوبیت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز را نداشتند، فاجعه ای نابخشودنی بود که قلب آحاد مردم شهید پرور ایران اسلامی و آزادگان جهان را جریحه‌دار کرد و پرکشیدن عاشقانه آنها قلب و روح ما را آسمانی کرد .

اینک مردم عاشق راه و رسم حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها و وفاداران مکتب حاج قاسم سلیمانی و جمع عظیم خانواده‌های داغدار این مصیبت، به سوگ نشستند و غرق در ماتم شدند ؛ اما همچنان که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی فرمودند: دشمنان بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد و دستهای آلوده به خون بیگناهان در این فاجعه آفرینی، پاسخ سختی دریافت خواهند کرد.

اینجانبان عروج ملکوتی این رهروان راستین مکتب حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و یاوران طریق شهدا را صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می نماییم و از درگاه الهی صبر جزیل برای خانواده ها و بازماندگان این جنایت تروریستی و برای مجروحین شفای عاجل خواستاریم .

پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از