حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز؛

خوزستان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شد

خوزستان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: جشنواره‌های خیّرین مدرسه‌ساز فرصت مهمی برای تجلیل از این خیران نیک‌اندیش است.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان محمد سعیدی‌پور در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز که امروز، شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شد، اظهار کرد: تشویق و ترغیب نهادها و سازمان، برای حضور بیشتر در حوزه مدرسه‌سازی و از طریق مسئولیت اجتماعی خود یکی از اولویت‌های ما در اداره کل نوسازی مدارس استان است.

 
وی افزود: خیرین نیک‌اندیش که ستارگان آسمان علم و دانش هستند با ساختن مدرسه، شرایط را برای رشد و شکوفایی دانش‌آموزان فراهم می‌کنند و مدرسه‌سازی به‌عنوان یک کار ارزشمند، از ماندگارترین اعمال نیک و حسنه است.

 
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ادامه داد: مجمع خیّرین ظرفیت ارزشمندی برای دستگاه تعلیم‌وتربیت است، این مجمع در استان خوزستان در توسعه آموزش‌وپرورش نقش قابل‌ملاحظه‌ای داشته است. جشنواره‌های خیّرین مدرسه‌ساز فرصت مهمی برای تجلیل از این خیران نیک‌اندیش است.

 سعیدی‌پور بیان کرد: بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان خوزستان نوزدهم خردادماه با شعار «خیّرین مدرسه‌ساز، پیشران ایران قوی» و باهدف تکریم خیرین و ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی، جذب و هدایت و تثبیت هر چه بیشتر خیرین در این کار خیرخواهانه شد.

 وی گفت: خیرین نیک‌اندیش با شناسایی مناطق محروم و نیازمند و حضور در کنار مردم از نزدیک در جریان فعالیت‌ها قرار می‌گیرند و برگزاری این جشنواره سبب می‌شود تا آخرین عملکرد آنها دیده و اعلام شود.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در خصوص اهداف بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در استان عنوان کرد: تقدیر و تکریم از خیرین، تشویق و ترغیب نهادها و سازمان‌های ادارات برای حضور در کنار اداره کل نوسازی مدارس جهت ساخت و تکمیل فضاهای آموزشی، تبیین عملکرد انجام شده در حوزه فضاهای آموزشی با مشارکت خیرین حقوقی و حقیقی، آشنایی بیشتر با فرایند چگونگی حضور خیرین در امر مقدس مدرسه‌سازی، ترویج فرهنگ ارزشمند خیرین مدرسه‌سازی، نهادینه‌کردن مشارکت مردم در خصوص آموزش‌وپرورش، تأثیرپذیری انجام خیر بر زندگی افراد و جامعه و جذب بیشتر خیرین برای مشارکت در مدرسه‌سازی و افزایش سرانه فضای آموزشی در مناطق محروم و کم‌برخوردار عشایری است.

 در ادامه علی‌اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان با بیان اهمیت حضور و تکریم خیرین مدرسه‌ساز بر تداوم تلاش‌ها برای ایجاد بستری مناسب و استاندارد برای آموزش‌وپرورش دانش‌آموزان خوزستانی تأکید کردند.

 ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به اهمیت همکاری خیران برای توسعه مدرسه‌سازی در استان عنوان کرد: از خیران و نیکوکاران استان درخواست می‌شود برای سرآمدشدن ساخت مدرسه در خوزستان بیش‌ازپیش پای‌کار بیایند.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از