حالت تاریک
دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403

خوزستان چهارشنبه بارانی می‌شود

خوزستان چهارشنبه بارانی می‌شود

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از روز چهارشنبه سامانه بارشی نسبتاً فعالی استان را تحت‌تأثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی استان خوزستان؛ محمد سبزه زاری اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی امروز احتمال رگبار و رعدوبرق «در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات» و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط خوزستان وجود دارد.

 وی با بیان اینکه در دیگر مناطق خوزستان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست، افزود: از فردا تا روز سه‌شنبه نیز احتمال بارش‌های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در برخی از نقاط استان وجود خواهد داشت.

 مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: از روز چهارشنبه سامانه بارشی نسبتاً فعالی استان را تحت‌تأثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد.

 سبزه زاری گفت: تا فردا تغییر محسوس دمایی نخواهیم داشت و از روز دوشنبه روند کاهش دما در استان پیش‌بینی می‌شود.

 وی اضافه کرد: در شبانه‌روز اخیر اهواز با ۳۹.۲ و ایذه با ۱۲.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند و در این مدت اهواز به بیشینه دمای ۳۹.۲ و کمینه دمای ۲۲.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از