حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
خون شهید نصرالله بر زمین نمی‌ماند
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور:

خون شهید نصرالله بر زمین نمی‌ماند

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: خون شهید نصرالله بر زمین نمی‌ماند و جهان شاهد است که چگونه نیروهای حزب‌الله، رژیم صهیونیستی را نابود خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان سه‌شنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان اظهار کرد: انتقام خون اسماعیل هنیه از مجرای قانونی و با برخورد نظامی گرفته خواهد شد.

 وی افزود: شورای امنیت سازمان ملل یک بازیچه در دست کشورهای جنایت‌کار است و اگر به وظیفه خود به‌خوبی عمل می‌کرد، رژیم صهیونیستی را به‌عنوان یک جنایت‌کار جنگی در دادگاه بین‌المللی معرفی می‌کرد.

 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: از رشادت و حماسه سخن‌گفتن در خوزستان زیره به کرمان بردن است و خاک این استان گواه حماسه‌های مردم خوزستان در هشت سال جنگ تحمیلی را می‌دهد.

 وی بیان کرد: مردم خوزستان جان دادند؛ اما اجازه ندادند یک وجب از خاک این کشور به دست دشمن بیفتد.

 حجت‌الاسلام پورخاقان با بیان اینکه چند روز آینده سالگرد پیروزی عملیات طوفان الاقصی است، افزود: این عملیات، شکست غیرقابل جبرانی را برای رژیم صهیونیستی رقم زد و بیش از ۲۰۰ نفر از نیروهای مسلح و مردم این رژیم جنایت‌کار را به اسارت درآوردند.

 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور بیان کرد: این رژیم کودک کش از تمام خط‌قرمزها عبور کرد و ویرانه‌هایی را در نوار غزه با کمک ارباب‌های خود برجای گذاشته است.

 وی با تأکید بر اینکه مقاومت در فلسطین نشات گرفته از مکتب سید حسن نصرالله است گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال اقدامات شجاعانه و مدبرانه این شهید بزرگوار در سال‌های خدمت خود به دنبال انتقام است.

 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور عنوان کرد: خون شهید نصرالله بر زمین نمی‌ماند و جهان شاهد است که چگونه نیروهای حزب‌الله، رژیم صهیونیستی را نابود خواهند کرد.

 وی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس عقلانیت، برنامه‌های خود را به‌پیش می‌برد و اقدامات هیجانی انجام نمی‌دهد.

 حجت‌الاسلام پورخاقان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی اقدامات بسیار زیادی در حمایت از حزب‌الله و مقابله با مستکبران جهان انجام داده است بیان کرد: حماس، عملیات طوفان الاقصی را به‌صورت مستقل انجام داد و به پیروزی رسید و جبهه مقاومت در صورت نیاز به حمایت، جمهوری اسلامی آماده کمک است.

 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه نیروی مسلح ضامن اقتدار هر کشور است عنوان کرد: اگر اقتدار نیروی مسلح شکسته شود امنیت آن کشور از بین خواهد رفت به همین منظور نباید اجازه دهیم هیمنه و اقتدار آن از بین برود.

 وی گفت: اگر رخنه و نفوذی در نیروهای مسلح ایجاد شود این انحراف باعث شکست یک کشور خواهد شد.

 پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح کشور طی ۲۵ سال گذشته

 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: طی ۲۵ سال گذشته پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح کشور به‌خوبی انجام شد و به همین دلیل ارتکاب جرم در این مجموعه بسیار کم است.

 وی گفت: یک نفوذی در حزب‌الله باعث شد تا با ورود ۲ هزار پیجر به این مجموعه، فاجعه به بار آید به همین دلیل آسیب‌شناسی و پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح بسیار مهم است.

 حجت‌الاسلام پورخاقان با بیان اینکه زمانی به کار خود افتخار خواهیم کرد که هیچ جرمی در نیروی مسلح اتفاق نیفتاده باشد افزود: باوجود گستردگی حضور نیروهای انتظامی و مسلح، شرایط بسیار خوبی در مجموعه خوزستان حاکم است.

 در ادامه این آیین امیرحمزه بیدادی اظهار کرد: خوزستان به دلیل جایگاه ویژه در چینش نیروهای نظامی و جایگاه امنیتی، متفاوت از سایر استان‌ها است.

 وی افزود: به همین دلیل انتخاب مدیران برای این استان باید بسیار ویژه و از افراد باتجربه و با درایت استفاده شود.

 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا و فرمانده ارشد ارتش در استان‌های خوزستان و لرستان گفت: بحث پیشگیری از وقوع جرم در سازمان قضایی نیروی مسلح در سال‌های اخیر بسیار موردتوجه بوده است چرا که این اقدام بر سلامت مجموعه بسیار کمک می‌کند.

 انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از