حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
درگفتگو با «رهیاب»؛

خون کودکان،فرعون‌ها را درخود غرق خواهد کرد

خون کودکان،فرعون‌ها را درخود غرق خواهد کرد

امام جمعه شادگان گفت:کودکان فلسطینی با خون خون ثابت کردند برای عدالت نباید منتظر سازمان‌های بین‌المللی بود، بلکه باید خود جریان مقاومت را تقویت کنند.

حجت الاسلام عبدالرحمن منصوری درگفتگو باخبرنگار«رهیاب» اظهارکرد: با گذشت قریب به چهل روز از اتفاقات کنونی درغزه، با وجود اینکه نظام سیاسی جهان و نظام‌های بین المللی همیشه دم ازحقوق بشرمی‌زنند اما امروز پشتیبان ظلم پلید و کودک‌کشی شدند و رژیم غاصب اسراییل با حمله به بیمارستان‌ها و مدارس به دنبال جبران شکست‌های خود است.

وی با بیان اینکه ظام سیاسی دنیا که همیشه دم از حقوق بشر می‌زدند امروز خود پشتوانه ظلم و کودک کشی شده‌ است، افزود: آنچه از بمباران های بسیار گسترده صهیونیست‌ها می‌بینیم، نشانه ضعف اسرائیل است زیرا دشمن در عرصه نظامی درمقابل رزمندگان فلسطینی ناتوان است.

امام جمعه شادگان با اشاره به اینکه آنهایی که دم ازحقوق انسانی می‌زدند امروز مهرسکوت برلب زده‌اند، گفت: سال‌ها جمهوری اسلامی مدعی بوده و امروز نیز مدعی است، که این شعارهای حقوق بشر، شعارهای توخالی است که توسط سازمان‌های بین‌المللی برای اهداف سیاسی خودشان مطرح می‌شود و امروز به خوبی واقعیت این ادعا مشخص شد.

وی با بیان اینکه گنبد آهنین رسانه‌های غرب کنار زده شده و فریاد طرفداری ازمظلوم در دل کشورهای استکبار بلند شده است، خاطرنشان کرد: کدام قدرت در عالم می‌توانست مشروعیت سیاسی این مستکبران و سست بودن خانه عنکبوت آنها را به خوبی نشان دهد.

حجت الاسلام منصوری شهادت مظلومانه کودکان فلسطینی محکی برصداقت سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای مختلف درعرصه حقوق بشردانست، یادآورشد:سال گذشته همین کشورها با عنوان حقوق بشر و دفاع از حقوق زن چه اتفاقات نامبارکی را در کشور ما رقم زدند.

امام جمعه شادگان با طرح این سوال که منظور شما از حقوق زن آیا تنها افرادیست که منافع شما را تأمین می‌کنند، ابرازکرد: رسوایی استکبار را باید در قدرت مقتدرانه شهدای مظلوم فلسطین دید.

وی با تأکید براین سنت الهی که برای برملا کردن بدترین پلیدی‌ها امروز کودکان مأمور شده‌اند تا چشم‌ها را باز کنند، گفت: کودکان فلسطینی با خون خون ثابت کردند برای عدالت نباید منتظر سازمان‌های بین‌المللی بود، بلکه باید خود جریان مقاومت را تقویت کنند.

حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه خون کودکان مظلوم فلسطینی است که مقتدرانه تحولات را رقم می‌زند، یادآور شد: این خون به نیلی تبدیل خواهد شد که فرعون‌ها را در خود غرق خواهد کرد.

امام جمعه شادگان اضافه کرد: امروز دیگر درهر جای عالم هر انسانی فارغ از مذهب و آیین، اگر وجدانش بیدار باشد از مظلوم و مردم فلسطین دفاع می‌کند.

وی ادامه داد: فارغ از شیعه و سنی بودن، همه کشورهای اسلامی در کنار هم باید از فلسطین حمایت کنند، امروز یک وفاق جهانی در بین مسلمانان بر علیه استکبار شکل گرفته و کشورهایی که درصدد عادی‌سازی روابط بودند نیز امروز کنار کشیده‌اند.

حجت الاسلام منصوری افزود: همدلی و وحدت می‌توان در عرصه‌های بین‌المللی، منطقه‌ای و حتی داخل کشورها موثر باشد.

امام جمعه شادگان با تأکید براینکه در هرجای عالم آزاده‌ای اگر حضور دارد، امروز در کنار غزه قرار دارد، مطرح کرد: از دست رفتن مشروعیت سیاسی و آبروی نداشته‌ این رژیم جعلی، نابودی کامل آن را نزدیک‌تر می‌کند زیرا امروز اذهان بین المللی در دنیا پذیرفته که اسرائیل یک غده سرطانی، جعلی و ضد بشریست.

پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از