حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
دختران دونده خوزستان ۶ مدال رنگارنگ کسب کردند
لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور؛

دختران دونده خوزستان ۶ مدال رنگارنگ کسب کردند

دبیر هیات دو و میدانی خوزستان گفت: دختران خوزستانی در مرحله پایانی لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور با کسب ۶ مدال رنگارنگ و شکستن یک رکورد ملی و باشگاهی شگفتی‌ساز شدند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از  هیات دو و میدانی خوزستان؛ سعید پویا اظهار کرد: دوندگان خوزستانی حاضر در پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های ایران به میزبانی مجموعه شریعتی کرج، با اقتدار به دو مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز دست پیدا کردند.

 وی افزود: در این مسابقات هانیه شهپری توانست در دوی ۵ هزار متر به طلا و در دو ۳ هزار متر نشان نقره را کسب کند. سامیا شهپری نیز در این دوره از رقابت‌ها گردن‌آویز برنز در ماده ۵ هزار متر را به دست آورد.

 دبیر هیات دو و میدانی خوزستان گفت: مریم احمدی نیز دیگر دونده پر افتخار این استان در ماده ۱۵۰۰ متر مدال صاحب گردن‌آویز طلا شد و در ماده ۸۰۰ متر هم به مدال برنز رسید. هم چنین آیناز عالی‌پور در ماده ۴ در ۴۰۰ متر امدادی مدال نقره کسب کرد.

پویا بیان کرد: هانیه شهپری نیز در ۵ هزار متر، رکورد ملی و باشگاهی کشور را که در اختیار خواهرش سامیا شهپری بود، ارتقا داد و رکورددار ایران شد.

 وی عملکرد دو و میدانی کاران خوزستانی را بسیار خوب اعلام کرد و ادامه داد: دختران خوزستانی در لیگ باشگاه‌های کشوری واقعاً شگفتی‌ساز شدند و خوشبختانه دو و میدانی استان در وضعیت خوبی قرار دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از