حالت تاریک
چهارشنبه, 25 مهر 1403
درخشش بانوان آبادانی در هفته سوم لیگ برتر
بانوان خوزستانی مهمان خود را شکست دادند:

درخشش بانوان آبادانی در هفته سوم لیگ برتر

تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در هفته سوم لیگ برتر، در یک دیدار جذاب و پرهیجان، موفق شد میهمان خود، مس رفسنجان، را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی اداره ورزش بانوان؛ تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در هفته سوم لیگ برتر، در یک دیدار جذاب و پرهیجان، موفق شد میهمان خود، مس رفسنجان، را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد. این مسابقه روز جمعه در سالن ۱۷ شهریور آبادان برگزار شد و تماشاگران زیادی برای حمایت از تیم خود به این سالن آمده بودند.

در این بازی، محدثه محمدی با نمایش عالی خود، دو بار دروازه حریف را باز کرد و مارال ترکمان نیز با یک گل دیگر، پیروزی تیمش را رقم زد. این عملکرد درخشان بازیکنان پالایش نفت نشان‌دهنده هماهنگی و تلاش گروهی آن‌ها در میدان بود.

این دیدار توسط داورانی چون زهرا رحیمی، زهرا مرادی و فاطمه منصوری قضاوت شد که بادقت و انصاف به مدیریت بازی پرداختند.

پریسا امامی‌زاده پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بازی آسانی نبود، اما با تلاش و همت بازیکنان توانستیم به سه امتیاز مهم دست یابیم. 

وی همچنین به کیفیت بالای تیم مس رفسنجان اشاره کرد و افزود: این تیم بازیکنان خوبی دارد که در دقایقی از بازی برای جبران گل‌های خورده فشار زیادی بر ما وارد کردند.

 سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: ما به‌صورت تدریجی هماهنگی بیشتری بین بازیکنانمان مشاهده می‌کنیم و امیدواریم در ادامه فصل نتایج بهتری کسب کنیم. 

با این پیروزی ارزشمند، تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان به هفت امتیاز رسید و در رده دوم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر قرار گرفت. این موفقیت نه‌تنها نشان‌دهنده توانایی‌های فنی و تاکتیکی تیم است؛ بلکه نویدبخش آینده‌ای روشن برای آن‌ها در ادامه رقابت‌ها است.

تیم پالایش نفت آبادان با روحیه‌ای بالا و انگیزه‌ای مضاعف به دنبال ادامه روند موفقیت‌آمیز خود در لیگ برتر است و هواداران این تیم امیدوارند که آن‌ها بتوانند در مسابقات آینده نیز نتایج مشابهی کسب کنند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از