حالت تاریک
یکشنبه, 08 مهر 1403
درخشش خوزستان در مسابقات نیوفول کنتاکت کشور
مسابقات نیوفول کنتاکت به میزبانی تهران برگزار شد؛

درخشش خوزستان در مسابقات نیوفول کنتاکت کشور

مدیر روابط عمومی هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی خوزستان گفت: مسابقات سبک نیوفول کنتاکت به میزبانی تهران برگزار شد که در آن تیم‌های خوزستان آقایان به مقام قهرمانی دست یافت و تیم بانوان در رده سوم قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی خوزستان؛ مسعود مصطفی‌زاده اظهار کرد: مسابقات سبک نیوفول کنتاکت به میزبانی تهران برگزار شد که تیم‌ها در دو بخش آقایان و بانوان و در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند. ۳۳۰ رزمی‌کار آقا و ۲۱۰ ورزشکار خانم از ۱۴ استان در این مسابقات حضور داشتند که خوزستان با ۱۳ مدال طلا، ۱۲ نشان نقره و ۱۰ مدال برنز با مربیگری مهدی شاپوری در بخش آقایان به قهرمانی رسید. تیم‌های یزد و تهران نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

 وی افزود: در بخش بانوان نیز خوزستان با کسب ۴ مدال طلا، ۵ نشان نقره و ۵ مدال برنز با مربیگری آسیه خسروی در رده سوم قرار گرفت. تیم‌های مشهد و کرمانشاه نیز به ترتیب اول و دوم شدند.

مدیر روابط عمومی هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی خوزستان گفت: سطح مسابقات بالابود و عملکرد تیم‌های استان خوزستان در دو بخش آقایان و بانوان جای قدردانی دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از