حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403

در اجرای امر به معروف بی‌تفاوت نباشیم

در اجرای امر به معروف بی‌تفاوت نباشیم

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان گفت: اگر در اجرای امر به معروف و نهی از منکر بی‌تفاوت باشیم جامعه می‌میرد، در جامعه مرده نیز اگر امام جامعه را سر ببرند کسی ناراحت نمی‌شود و این بی تفاوتی مساوی با مرگ جامعه است.

به گزارش رهیاب، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان تلاش برای احیای امر به معروف و نهی از منکر را نیازمند عزمی همگانی دانست و گفت: با توجه به هجمه‌های گسترده دشمنان تلاش‌ها برای اجرای این مهم مضاعف و این فرهنگ‌سازی ایجاد شود که همه در هر جایگاهی نسبت به اجرایی کردن این مهم جدیت ویژه‌ای داشته باشیم.

 

وی افزود: در دوره دفاع مقدس به خاطر روحیه بسیجی‌گری که امام راحل ایجاد کرد، مردم پای انقلاب آمدند و محور خود فرماندهان و مسئولان بودند؛ اکنون نیز مسئولان باید در این امر پیشگام جامعه باشند.

 

این مقام مسئول با تقدیر از حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در پیشگامی در ادای فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: در تمامی جلسات همیشه عنوان می‌شد که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از مدیران و روسای دستگاه‌ها شروع شود و امروز بنیاد شهید و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با پیشگامی در ترویج، توسعه و عمل تکلیف خود را به عنوان یک دین‌دار، مومن و مسلمان ادا کرده و در این امر پیشرو و خط شکن عمل کرد و ما را به آرزوی قلبیمان رساند.

 

سرهنگ شهریاری با تاکید بر اینکه باید فرهنگ‌سازی ایجاد شود که مردم نسبت به ناهنجاری‌هایی که اتفاق افتاده بی‌تفاوت نباشند و احساس مسئولیت کنند، یادآور شد: اگر در اجرای امر به معروف و نهی از منکر بی‌تفاوت باشیم جامعه می‌میرد، در جامعه مرده نیز اگر امام جامعه را سر ببرند کسی ناراحت نمی‌شود و این بی تفاوتی مساوی با مرگ جامعه است.

 

وی با تأکید بر اینکه با اجرای این فریضه الهی نباید بگذاریم اشرار جامعه میدان بگیرند، عنوان کرد: مغز متفکر این اشرار در بیرون از کشور هستند؛ اکنون یک عده مزد بگیران در حال جولان دادن وجود دارند، البته تاریخ ایران پر از مزدبگیران شرقی و غربی است که همه این‌ها مسئولیت ما را در جامعه کنونی سنگین‌تر می‌کند.

 

پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از