حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
با شهدا؛

در راه اسلام قدم بردارید و هرگز نهراسید

در راه اسلام قدم بردارید و هرگز نهراسید

شهید عبدالرضا سگوند هرموشی در قسمتی از وصیت‌نامه خود می‌نویسد: برادران‌ و خواهران‌ عزيزم‌ به‌ شما وصيت‌ می‌کنم‌ كه‌ راه‌ اسلام‌ را ادامه‌ دهید و هرگز هراس به‌ دل‌ خود راه‌ ندهيد .

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی«رهیاب»؛ شهید عبدالرضا سگوند هرموشی دوازدهم دی‌ماه ۱۳۴۳، در روستای قلعه لور از توابع شهرستان دزفول چشم به جهان گشود. پدرش کوچک (فوت ۱۳۵۶) کارمند شرکت برق بود و مادرش گوطلا نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. جهادگر بود. از سوی جهادسازندگی در جبهه حضور یافت. دوم فروردین ۱۳۶۱، در دشت عباس توسط نیروهای عراقی به شهادت رسید. تاکنون اثری از پیکرش به دست نیامده است.

متن وصیت‌نامه شهید عبدالرضا سگوند هرموشی:

 من و همرزمانم شهید می‌شویم تا شما ملت ایران زندگی خوشی را در کنار هم بگذرانید و زیر بار ظالمانی چون آمریکا و اسرائیل و شوروی نروید. شهید راهش نیکوست و در پیش خدا جای دارد.

راه اسلام را در پیش بگیرید و هرگز نهراسید

از مادرم می‌خواهم از من راضی و خشنود باشد و هر جا می‌رود احساس غرور کند . خودش می‌داند راه من راه حق است چون خدا با ماست. برادران و خواهران عزیزم به شما وصیت می‌کنم که راه اسلام را ادامه دهید و هرگز هراس به دل خود راه ندهید. از من راضی باشید؛ همچنین به دوستان و آشنایان بگویید که از من راضی باشند. راه شهید راه افتخار و سرافرازی است.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از