حالت تاریک
جمعه, 28 اردیبهشت 1403

دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان در دزفول

دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان در دزفول

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی پلیسی و هماهنگی با مرجع قضایی، طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه اعضای باند ۴ نفره سارقان باغات و اماکن خصوصی را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی«رهیاب»به نقل از روابط عمومی نیرو انتظامی؛ سرهنگ روح‌الله یاری زاده اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه از باغات و اماکن خصوصی در سطح شهرستان دزفول بررسی موضوع دستگیری سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی پلیسی و به‌کارگیری تمام توان تجهیزاتی موفق به شناسایی هویت و محل مخفیگاه اعضای باند چهارنفره سارقان مرتبط با سرقت‌های به وقوع پیوسته شده که پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در ادامه با اشاره به کشف دوقبضه سلاح کلت کمری، دو دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و یک دستگاه خودرو بکار رفته در سرقت‌ها به همراه مقادیری ابزار و آلات سرقت از مخفیگاه متهمان، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات و بررسی‌های به‌عمل‌آمده پلیس به پنج فقره سرقت مسلحانه از باغات و اماکن خصوصی در سطح این شهرستان معترف شدند.

سرهنگ یاری زاده در خاتمه ضمن اشاره به سوابق کیفری متهمان و همچنین تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمان به مراجع قضایی گفت: تأمین امنیت مردم شریف دزفول خط‌قرمز بوده و پلیس برابر قانون با مجرمین و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد قاطع خواهد داشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از