حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرماندهان انتظامی اهواز مطرح کرد:

دستگیری عاملان تیراندازی در خوزستان

دستگیری عاملان تیراندازی در خوزستان

فرماندهان انتظامی اهواز گفت: پنج نفر از عاملان تیراندازی در عملیات جداگانه در خوزستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی نیرو انتظامی؛ حسین زلقی اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت و مأموران انتظامی کلانتری ۱۵ اهواز با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی چهار عامل تیراندازی شدند.

 فرماندهان انتظامی اهواز افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی، آن‌ها را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده، برای صدور حکم لازم به مراجع قضایی معرفی شدند.

 در ادامه جواد مراونه با اشاره به شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی به درب منزل یک شهروند در این شهرستان، اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی به درب منزل یک شهروند در شهر سوسنگرد، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت و در تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که یک نفر باهویت معلوم به علت اختلافات و درگیری‌های قبلی، با یک قبضه سلاح کلاش به درب منزل یکی از نزدیکان خود تیراندازی کرده و از محل متواری شده است.

 وی با بیان اینکه مأموران پلیس کلانتری ۱۴ با اشراف فنی و راهنمایی شاکی پرونده، عامل این تیراندازی را شناسایی و در اقدامی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند، ادامه داد: متهم هدفش از این کار را اختلاف قبلی عنوان کرد و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه سلاح جنگی کلاش کشف و به‌منظور بررسی موضوع به مرجع قضایی معرفی شد.

 فرماندهی انتظامی دشت آزادگان گفت: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمان نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت‌نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از