حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
دستگیری عاملان نزاع و درگیری در دشت آزادگان
فرمانده انتظامی دشت آزادگان مطرح کرد:

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در دشت آزادگان

فرمانده انتظامی دشت آزادگان گفت: ۹ نفر از عاملان نزاع و درگیری که منجر به قتل یک شهروند سوسنگردی شد با اقدامات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ جواد مراونه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس مردمی مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری با سلاح گرم در شهر کوت سید نعیم، مأموران کلانتری ۱۴ این شهرستان بلافاصله به محل موردنظر اعزام شدند.

 وی با بیان اینکه پس از حضور مأموران پلیس در محل اعلامی و بررسی‌های انجام شده، مشخص شد ۹ نفر از افراد بومی به علت اختلافات ملکی درگیر و اقدام به تیراندازی کرده‌اند افزود: عاملان این نزاع با اقدامات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

 فرمانده انتظامی دشت آزادگان با اشاره به فوت یکی از افراد حاضر در صحنه درگیری ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه امنیت با حضور فرمانده انتظامی شهرستان و با دخالت و وساطت ریش‌سفیدان و بزرگان برقرار شد افزود: تلاش برای دستگیری سایر افراد متواری و همچنین سلاح‌های بکار رفته در درگیری در دست اقدام است.

 مراونه در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند خاطرنشان کرد: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که ممکن است جبران‌ناپذیر باشد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از