حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
فرمانده انتظامی دزفول مطرح کرد:

دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در دزفول

دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در دزفول

فرمانده انتظامی دزفول گفت: مأموران انتظامی به‌منظور برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی و کاهش وقوع جرایم موفق به دستگیری ۳۶ سارق و ۱۵ نفر از عاملان اخلال در نظم عمومی سطح حوزه استحفاظی شدند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ روح اله یاری زاده پیش از ظهر پنجشنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: به‌منظور برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی و کاهش وقوع جرایم در سطح شهرستان دزفول، طرح پاک‌سازی مناطق آلوده در سطح این شهرستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی ۷۲ ساعت گذشته به مرحله اجرا در آمد.

 وی ضمن اشاره به دستگیری ۱۹ معتاد متجاهر و تحویل آنها به کمپ ترک اعتیاد، افزود: در این طرح مأموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و تسلط اطلاعاتی خود ضمن شناسایی هویت و محل مخفیگاه متهمان، موفق به دستگیری ۳۶ سارق مرتبط با انواع سرقت‌های به وقوع پیوسته و ۱۵ نفر از عاملان اخلال در نظم عمومی سطح حوزه استحفاظی شدند.

 فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به کشف ۱۵ قبضه سلاح غیرمجاز، بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر و کشف مقادیر زیادی آلات و ابزار سرقت از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس پس از مواجهه با ادله و مستندات موجود به ۵۲ فقره انواع سرقت در سطح این شهرستان معترف شدند.

 وی افزود: در این طرح تعداد ۶۳ دستگاه خودرو و ۵۹ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 یاری‌زاده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و تحویل متهمان به مراجع قضائی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد مشکوک، مراتب را دراسرع‌وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از