حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
دلیل طرح‌های نیمه‌تمام کمبود اعتبارات است
در حاشیه دیدار با رئیس دیوان محاسبات کشور؛

دلیل طرح‌های نیمه‌تمام کمبود اعتبارات است

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود طرح‌های نیمه‌تمام به دلیل کمبود اعتبارات و لزوم نظارت مستمر بر بودجه و عملکرد مدیران از مشکلات اصلی حوزه انتخابیه اوست

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی؛ رضا جباری شامگاه سه‌شنبه در دیدار با رئیس دیوان محاسبات کشور پیرامون مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه اظهار کرد: یکی از مشکلات استان و حوزه انتخابیه وجود طرح‌های نیمه‌تمام است که علت آن کمبود اعتبارات استانی و ملی است.

 وی افزود: اعتباری که به استان اختصاص داده می‌شود پاسخگوی اتمام طرح‌ها نیست و باید از ظرفیت فاینانس و مشارکت بانک‌ها برای به نتیجه رساندن طرح‌ها استفاده کرد.

 نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت کامل بر بودجه و رسیدگی به عملکرد مدیران و مسئولان دستگاه‌ها به‌صورت مستمر باید در دستور کار قرار گیرد تا شاهد نظارت اثربخش بر مجموعه‌های مختلف بوده و این ارزیابی‌ها در گزارش‌های منظم در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

 رئیس دیوان محاسبات کشور شعار این نهاد را شفافیت و انضباط مالی مطرح کرد و افزود: هرگونه همکاری و تعامل را با نمایندگان مردم در مجلس در راستای اهداف نظارتی و قانونی خواهیم داشت.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از