حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امام‌جمعه اهواز مطرح کرد:

دوقطبی‌سازی در انتخابات سم است

دوقطبی‌سازی در انتخابات سم است

امام‌جمعه اهواز گفت: هواداران باید توجه کنند دوقطبی‌سازی در انتخابات سم است و دشمن در این زمینه تلاش می‌کند. این کاندیداها سرمایه‌های انقلاب هستند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد با اشاره به روایاتی در مورد سبک زندگی اسلامی، سه مؤلفه بالندگی انسان در زندگی اسلامی را فهم صحیح و عمیق از دین، پایداری و استقامت در سختی‌ها و مشکلات، و برنامه‌ریزی در امر اقتصاد و معیشت دانست.

 وی افزود: که حقیقت فهم شناخت منوط به شناخت فقیه و امام است. وقتی انسان به معرفت و نصرت امام نائل شد، متوجه می‌شود سعادت حقیقی خود در جامعه دینی در تحقق اهداف امام معصوم است و باید برای این امر مهم سختی‌ها را تحمل کند. اصلی‌ترین شاخصه موفقیت در صبر، امید و نگاه روشن به آینده است.

 امام‌جمعه اهواز در ادامه به مناسبت عید غدیر خم و عید قربان اشاره کرد و گفت: یک جشن محوری در محل همایش ۲۴ هزار شهید خوزستانی برگزار می‌شود تا پیام غدیر جهانی شود.

 نماینده ولی‌فقیه در خوزستان همچنین به سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) اشاره و عنوان کرد: زندگی ایشان را بر سه‌پایه مسئول سازی اسلام در برابر آسیب‌ها، ایجاد چارچوب ویژه شیعیان، و آماده‌سازی برای به دست‌گرفتن اسلام محمدی دانست.

 موسوی‌فرد با اشاره به‌روز عرفه و عید قربان، گفت: این روزها سرنوشت‌سازی هستند و باید خود را برای خودسازی آماده کنیم.

 وی همچنین به در پیش بودن انتخابات اشاره و بیان کرد: شرایط برای حضور حداکثری در انتخابات فراهم است و باید مراقب تهدیدات باشیم.

 موسوی‌فرد ادامه افزود: دو مطالبه جدی مقام معظم رهبری در این خصوص، حضور حداکثری و انتخاب اصلح دانست؛ بنابراین باید فرد برای شرکت در انتخابات تبلیغ و ترویج کنند. در صورتی اقتدار این نظام بیشتر خواهد شد که رئیس‌جمهوری با آرای حداکثری انتخاب شده باشد.

 نماینده ولی‌فقیه در خوزستان بیان کرد: تبلیغات انتخاباتی بزرگ‌ترین آزمون تقوای سیاسی و اخلاقی امت اسلامی است و باید موردتوجه کاندیداها و هوادارانشان قرار بگیرد. در تبلیغات انتخابات باید اخلاق اسلامی حاکم باشد و تبلیغات جذاب با رعایت اخلاق انجام شود.

 موسوی‌فرد افزود: هواداران باید توجه کنند دوقطبی‌سازی در انتخابات سم است و دشمن در این زمینه تلاش می‌کند. این کاندیداها سرمایه‌های انقلاب هستند و حضرت آقا فرموده است آبرو و حیثیت این افراد را لکه‌دار نکنید و اخلاق و تقوا را مدنظر قرار دهید.

 امام‌جمعه اهواز در پایان گفت: مطالبه جدی حضرت آقا در مورد جمعیت، ازدواج آسان و حجاب و پوشش اشاره کرد و گفت که وضعیت درمورد حجاب بسیار بهتر شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از